Salemonsen_ Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei. Jeg ska i dag bestille meg et nytt skjermkort det blir vell 8800 gts siden det da er "mest for pengene/bang for buck" men er det noe ytelses forskjell på de 2 når jeg da bare har en 19" CRT skjerm? Jeg har heller ikke tenkt på å kjøpe noen ny skjerm heller siden denne her er bra nok for meg. Raske svar godtas med et smil! Lenke til kommentar
snarius Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Utan å vite kva maksoppløysinga på skjermen din er (eller kva oppløysing du spelar på), er det vanskeleg å seie kva som løner seg mest å kjøpe. Men eg held ein knapp på versjonen med 320 MB då den er ganske rimeleg. Om du spelar på svært høge oppløysingar, er det nok ein god ide å kjøpe versjonen med 640 MB. Ellers vil eg tru 320 MB er bra nok. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Utan å vite kva maksoppløysinga på skjermen din er (eller kva oppløysing du spelar på), er det vanskeleg å seie kva som løner seg mest å kjøpe. Men eg held ein knapp på versjonen med 320 MB då den er ganske rimeleg. Om du spelar på svært høge oppløysingar, er det nok ein god ide å kjøpe versjonen med 640 MB. Ellers vil eg tru 320 MB er bra nok. 8726318[/snapback] 1280x1024 er det jeg bruker å spille på av og til 1600x1200 men det er skjeldent BTW jeg bestilte 320Mb versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå