Gå til innhold

8800GTS 320Mb Vs 640Mb

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ska i dag bestille meg et nytt skjermkort det blir vell 8800 gts siden det da er "mest for pengene/bang for buck" men er det noe ytelses forskjell på de 2 når jeg da bare har en 19" CRT skjerm? Jeg har heller ikke tenkt på å kjøpe noen ny skjerm heller siden denne her er bra nok for meg.

Raske svar godtas med et smil!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utan å vite kva maksoppløysinga på skjermen din er (eller kva oppløysing du spelar på), er det vanskeleg å seie kva som løner seg mest å kjøpe. Men eg held ein knapp på versjonen med 320 MB då den er ganske rimeleg. Om du spelar på svært høge oppløysingar, er det nok ein god ide å kjøpe versjonen med 640 MB. Ellers vil eg tru 320 MB er bra nok.

Lenke til kommentar
Utan å vite kva maksoppløysinga på skjermen din er (eller kva oppløysing du spelar på), er det vanskeleg å seie kva som løner seg mest å kjøpe. Men eg held ein knapp på versjonen med 320 MB då den er ganske rimeleg. Om du spelar på svært høge oppløysingar, er det nok ein god ide å kjøpe versjonen med 640 MB. Ellers vil eg tru 320 MB er bra nok.

8726318[/snapback]

1280x1024 er det jeg bruker å spille på av og til 1600x1200 men det er skjeldent

BTW jeg bestilte 320Mb versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...