Gå til innhold

Feilmeldinger i spill:S

dsafd

Anbefalte innlegg

Hei....

Eg har eit lite promblem! Når jer spiller Guild Wars!

Det går slik: Eg starter spillet og spiller ca 1 til 2 timer også kommer det frem ein feilmelding! Der står det: Out of Memory:S??

Noen som har peiling på va det er? Når eg får opp feilmeldinga så trykker eg "ok" også restarter pc`n seg:S

veldig veldig irriterene!

Endret av dsafd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan oppleve den feilmeldingen du får hvis virtuelt minne er deaktivert.

Trykk windows-tast + pause -> avansert -> øverste innstilliger -> avansert og fortell meg hva det står i det nederste feltet der.

Endret av maedox
Lenke til kommentar
Du kan oppleve den feilmeldingen du får hvis virtuelt minne er deaktivert.

Trykk windows-tast + pause -> avansert -> øverste innstilliger -> avansert og fortell meg hva det står i det nederste feltet der.

8726614[/snapback]

Hei..

Det står:

Virtuelt minne:

En sidevekslingsfil er et område på harddisken som Windows bruker som RAM.

Total størrelse på sidevekslingsfil for alle stasjoner:2046MB

Lenke til kommentar

Er det kun i det ene spillet? For da kan det jo være en bug. Du har sjekket forumene for spillet regner jeg med?

Kan være en sammenheng av innstillinger i spill eller drivere som ikke fungerer med ditt oppsett, eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Er det kun i det ene spillet? For da kan det jo være en bug. Du har sjekket forumene for spillet regner jeg med?

Kan være en sammenheng av innstillinger i spill eller drivere som ikke fungerer med ditt oppsett, eller noe sånt.

8743398[/snapback]

Jaja det er bare i det ene spillet! Ja har lest i mange forums og spørt mange venner! har også avinstalert det mange ganger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...