_Johan_ Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 jeg har innstalert amsn, og får å starte det må jeg bruke shellen og gå inn i diren der det ligger for så å skrive ./amsn. dessuten, med en gang jeg lukker den shellen så lukker jeg hele amsn. Er det noe måte å få amsn til å starte direkte på oppstart, uten bruk av denne tungvite medoten. Bruker kde nå, men kommer til å bytte til fluxbox veldig snarlig, så Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 i kde: høyreklikk på skrivebordet, velg ny -> application launcher, i execute skriver du amsn .. i fluxbox må du edite den menyfila.. og legge til {amsn} [amsn] elns .. uansett, det kan du lese mer om @ http://fluxbox.sourceforge.net ;-) Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 gaffel... endre menu fila til fluxbox... easy as sh*t... exec {/usr/local/amsn/amsn} (Al's Messenger) eller noe i den duren-- husker ikke helt, lenge siden jeg la til noe i menyen... Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 ska prøv det ,,,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå