SkauG^ Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 fordet første jeg søker en Aktiv Cs 1.6 clan. skal spille en del om dagen og en minst 1 elr 2 pcw'r om dagen. [Hei jeg søker en Counter-Strike 1.6 clan, jeg har mange erfaringer i claner/Team/Mixer.[/b] Jeg er god venn av KjaeR^ og han har lært meg mye for de som ikke vit hvem han er var han med i "Team9 aKa xPrez" som blei et av værdens beste Counter Strike 1.6 lag. jeg er ikke på langt nær no bra skilla low+/mid- men jeg har masse: in game iq Aim Tacs Kan gi clanen: Kan være Tac Leader Ikke pipestemme Har oppføsel veldig aktiv nicket mitt er SkauG^ fav weap: M4,AK' Fav Sec: Dgl,glock og usp Heter Thomas Skaug og er 15 År, så dere veit det =p msn: [email protected] Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
SkauG^ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Okei Sorry feil posting, fortsatt ingen med tilbud til meg ? Lenke til kommentar
polarf0x Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 kjaer, han var nu iallefall ikke med i team9 når team9 spilte f.eks. på WEG. Da var det vel jungel, prb, oops, real og xione. Lenke til kommentar
SkauG^ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 kjaer, han var nu iallefall ikke med i team9 når team9 spilte f.eks. på WEG. Da var det vel jungel, prb, oops, real og xione. 8742996[/snapback] KjaeR var med når Team9 blei über kjent når de knuste NiP 16-0 Fordi de som kan litt sier det nok Lenke til kommentar
polarf0x Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det var Catch Gamer som slo SK (ikke NiP) 16-0 under WEG. Lenke til kommentar
polarf0x Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Og nei, KjaeR har ikke vært med i team 9, iaff ikke når de spilte på verdens nivå. Iaff når du skal søke etter en klan, ikke lyg.. Og uansett om det hadde vært sant, tror jeg ikke mange hadde brydd seg om du var vennen hans. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Denne KjeaR har nok ikke vært med i team9, nei. XpreZ og team9 er to forskjellige lag - han har kanskje vært med i en klan som kalte seg begge deler. polarf0x: Det er kun du som har snakket om WEG, så skjønner ikke hvorfor du skriver "Det var Catch Gamer som slo SK (ikke NiP) 16-0 under WEG.". :-) Lenke til kommentar
ginark Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 ja, jøss kan jeg joine clanen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå