Bozzeye Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Eg har kjøpt meg ny PC (brukt) og alt står på engelsk. Korleis skifter eg sånn at alt står på norsk? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hvilket operativsystem er det snakk om ? Hvis det er Windows XP er det ikke mulig å bytte språk ,du må rett og slett kjøpe en norsk versjon og installere på nytt. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Det er nok dessverre XP ja... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Da går det nok ikke ann å skifte språk, fin måte å lære seg skikkelig engelsk på Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Eg kan jo engelsk frå før. På skulen får eg meir lekser enn dei andre i klassen min pga. at eg er betre enn dei andre. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Kom nettopp på at eg har to XPar. Ein norsk på den gamle harddisken og engelsk på den nye. Veit du (eller nokon andre) kordan eg får det til å bli den norske XPen (den på den gamle harddisken) til å vere i staden for den engelske? Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Du kan jo endre språket i språklinjen, da... Start->Kontrollpanel (klassisk visning)->Innstillinger for region og språk->Fanen "Språk"->Detaljer. Der endrer du inndataspråket til Norsk. EDIT: Du hadde jo funnet svaret ved å søke Google... Klikkeklikke Klikkeklikke Endret 29. mai 2007 av Jallenbo Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Han spurte jo om å endre menyer og språket i XP, ikke inndataspråk. Ta heller og formater disken din og innstaller den norske XPen din som en ren innstallasjon. Start opp maskinen fra CDen og følg anvisningene på skjermen. Det er nok den eneste måten du kan endre menyspråket i XP. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Eg har både norsk og engelsk. Den nye harddisken er med engelsk og den gamle med norsk, men eg veit ikkje korleis eg prioriterar den gamle harddisken høgare enn den nye, slik at det er den gamle (med norsk XP) er høgare prioritert enn den nye. Prøvde noko på bootmenyen, men då kom eg ikkje innpå PCen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå