spelly Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) har nettop installert Ubuntu på en av maskinene mine, så lurte jeg på hva jeg må gjøre for og installere F.Eks wow ? har hørt om wine, har lasta det ned også, men har ikke peiling på hvordan jeg skal bruke det eller installere det. noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør dette ? Takker for alle svar! Endret 28. mai 2007 av spelly Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Wine funker fett for wow.. Noen kan oppleve problemer med lyd da. WoW on Ubuntu Guide Veldig bra guide for å legge inn wow i wine. Jeg har bare kopiert hele wow mappa mi fra windows før jeg sletta det. Og kopierte den tilbake til wine mappa. Funka fett, og jeg trengte ikke instalere alt på nytt og legge inn alle patcher og addons Endret 28. mai 2007 av dim3 Lenke til kommentar
spelly Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 som sagt SUGER jeg i linux, og har det mest noobeste spørsmålet ever: Hvor finner jeg CMD? (Open a terminal(also called a console, CLI, and command prompt)) Bruer Ubuntu 7.04 Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Programmer -> Tilbehør -> Terminal Lenke til kommentar
spelly Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Programmer -> Tilbehør -> Terminal 8726920[/snapback] Takker, du er min gud! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Jeg er har også netopp installert Ubuntu, men skjønner ikke stort. Så her kommer mitt bidrag til "De ultimate noob spørsmålene angående Linux." Hvordan laster jeg ned wine? Edit: Hmm, jeg tror jeg får det til alikvel. Endret 23. oktober 2007 av QBab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå