AnaXyd Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Litt Off Topic: Noen som har noe info om Home? Bilder etc? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Bruk søkefunksjonen så finner du masse!! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Meh.. Den er så kjip... Takk anyway.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Meh.. Den er så kjip... Takk anyway.. 8880746[/snapback] Sjekk i siggen min hvor det står Home.. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Om det koster penger så ikke regn med meg, sony. Slemme sony.. Lenke til kommentar
albions Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 De skal vell hente pengene de taper på det kommende priskuttet til PS3 tilbake Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Noe må de jo tjene på i ettertid også... Hvorfor ikke dette? Hvis det blir rimelig så er det jo ikke så gæli... Xbox live koster jo penger! Og folk bruker jo dette jevnt og trutt? Hadde såklart vært fint om det ikke hadde kostet...! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Må folk snart slutte å mase om dette. Det er kun spekulasjoner, og det er fullstendig i feil retning fra den filosofien Sony har valgt å legge seg på. Home skal finansieres ved hjelp av reklame. Det er det som er planen.. Ta og søk litt neste gang en sånn påstand dukker opp. Vi har hatt på dusinvis av det samme om PSN tidligere.. Og alle vet vel hvordan det gikk.. Sony har vist at det går an å kjøre brukbare online tjenester uten å tappe kundene ytterligere, og det er det en del som tydeligvis har vanskelig for å svelge.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Må folk snart slutte å mase om dette. Det er kun spekulasjoner, og det er fullstendig i feil retning fra den filosofien Sony har valgt å legge seg på. Home skal finansieres ved hjelp av reklame. Det er det som er planen.. Ta og søk litt neste gang en sånn påstand dukker opp. Vi har hatt på dusinvis av det samme om PSN tidligere.. Og alle vet vel hvordan det gikk.. Sony har vist at det går an å kjøre brukbare online tjenester uten å tappe kundene ytterligere, og det er det en del som tydeligvis har vanskelig for å svelge.. 8883809[/snapback] Var den der til meg? Jeg kom bare med noen abstrakte tanker jeg.. Veit jo ikkenoe om Home i det heletatt! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Okay! Det var da godt å høre! Home ser uansett unektelig bra ut! Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Gleder meg egentlig ikke sååå veldig mye, jeg kjenner ingen som har PS3 så hva er meningen med Home da egentlig ? Det er jo egentlig sånn snakke med venner "Spill" Men kjenner 1 som kanksje skal kjøpe PS3 da så.. Det ser kult ut å fikse rommet da og går rundt! Så blir det oppdatert ofte ;P Også fikse på Mannen min XP Jaja, Men gleder meg, det gjør jeg, trenger noen flere ting å gjøre på PS3 når jeg er gått lei spilla Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Det er nok flere av dine bekjente som kommer til å skaffe seg PS3 etterhvert vel? Kanskje ikke med det første, men etterhvert så! Det er jo utrolig mange familier o.l som har PS2 den dag idag...! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Som alt annet kommer vel dette også til å koste penger... 8725154[/snapback] Akkurat som online-spilling på PS3? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Noen ord fra Eric Lempel; http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...d=6030&Itemid=2 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Bra lesningen det Mala Xbox fanboys vil nok vri på dette som at "NÅ MÅ DU BEGYNNE Å BETALE!" når sannheten egentlig er at det er noe som kanskje kommer senere, men som han også sier nå at de er veldig fornøyd med måten de gjør ting på. Noe som tyder på at de ikke har planer om det. Men at det snarere er en mulighet når tjenesten er utvidet. Prisen på Xbox live er dens største feil. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 HOME er vel i utgangspunktet gratis, men ettersom du kan "fikse" opp ditt "innboet" så koster vel disse sakene ekstra, feks link til movie arkiver, som kanskje viser drift filmer, blir vel nesten som en virtuel verden av Facebook, men alt koster penger som du vil legge til. feks et "rank" bilde, som viser ranken du har i div. spill, 9,95 men har jo sett at du kan mekke disco og slikt, og invetaret koster penger, blir morro og sjekke ut uansett. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Lukter jeg MMORPG-wannabe? Isåfall er det vel ikke så rart at det kommer til å koste penger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Bromlex har nok heilt rett at noen mest sannsynlig kommer til å forsterke visse ord fra den artikkelen, betraktelig. Det var ikkje det som var min hensikt altså Ang. prisen på Xbox Live klager eg ikkje. Eg veit eg får full pakke, og eg ser på prisen eg betaler som ein rettferdig og god pris Derfor skulle det ikkje plage meg om Home bil koste noen tikroninger i mnd. dersom det skulle føre til ein bedre tjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå