Whackedorange Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ser ut som Sony tar en U-sving og vil ha en slags betalingstjeneste ala Xbox Live. http://www.gamereactor.no/nyheter/108618/To+nye+fra+Home/ Bare neste måtte komme da det tross alt koster penger å utvikle dette komseptet, ett alternativ kan kanskje være å pøse inn masse reklame i Home. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Som alt annet kommer vel dette også til å koste penger... Lenke til kommentar
shaker Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Er jo bare gjetting fra journalisten. Sony har alltid sagt at det skal være gratis men at noen ting (som f.eks. merkeklær, møbler osv...) vil koste penger. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Denne her var fra forriges GR magasine =/ det sies at dette er ikke bekreftet elr avkreftet fra Sony sin side Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Home er og blir gratis til sony sier noe annet. Storstilt spekulering, akkurat som de mange artiklene før ps3 launch hvor det ble sagt at ps 3 spill kom til å koste 800 kr. Men det blir garantert masse innhold i Home som vi kan kjøpe, og noe gratis. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Eg har ingenting i mot å betale ein liten sum i året dersom tjenesten er såpass bra og gir meg mye for de få kronene. Eg gjør det allerede med Xbox Live, og eg kommer nepper til å nekte dersom Home skulle blir ein betalingstjeneste(og holde ein høg standard). Eg avventer situasjonen og venter på noe offisielt om saken før eg velger å tru noe som helst Endret 28. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Er jo bare gjetting fra journalisten. Sony har alltid sagt at det skal være gratis men at noen ting (som f.eks. merkeklær, møbler osv...) vil koste penger. 8725356[/snapback] Sony har sagt mye dem, ikke for å spore helt av men de har vell også sagt att PS3 ville være full bakoverkompatible med PS2/1 fra dag 1. Personlig så tror jeg det blir en betalingstjeneste lignende xbox live, men skal uansett ha det når det blir aktuelt med en PS3 i stua Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Dette er nok svada. Siden det ikke stemmer med foretningsmodellen sony har på home. De går for reklameintekter. Da er det en fordel hvis det er gratis og mest mulig brukere er innom. For da kan de øke prisen på reklamespottene pga større eksponering. Så ville tatt dette med et lass med salt. Og hvis man skal tro på alt som blir spekulert i negativ retning sony grunnet at de ikke hadde full bakoverkompabilitet ved lansering. Da er man kanskje litt trangsynt hva angår sony og playstation. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Sony har sagt mye dem, ikke for å spore helt av men de har vell også sagt att PS3 ville være full bakoverkompatible med PS2/1 fra dag 1. Personlig så tror jeg det blir en betalingstjeneste lignende xbox live, men skal uansett ha det når det blir aktuelt med en PS3 i stua 8725723[/snapback] Det var jo full BC på US og JP versjonen av ps3, men at dem fjerner den i Eu betyr jo ikke at det ikke var full BC. De sa vell ikke noe spesifikt at EU skulle få full BC sa dem det? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Så du er likegyldig til om Home blir gratis i Asia og USA, men koster penger i Europa? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Om det koster penger gjør vel ikke tjenesten noen dårligere av den grunn. Er faktisk forbauset over at de fleste online-tjeneste til Sony er gratis! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Sony har allerede bekreftet at HOME blir gratis, men at du kan kjøpe visse ting til leiligheten din og figuren din. Det er eneste som kommer til å koste, å bruke det blir gratis. Dette har dem poengtert mange ganger men som vanlig er det mange som totalt misforstår. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Om det koster penger gjør vel ikke tjenesten noen dårligere av den grunn. 8727289[/snapback] Jo. Betaler man for noe, bør man få mer igjen enn om det hadde vært gratis. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Sony kommer vel til å innføre noe alá MS points, kan jeg tenke meg. Det ville vært fornuftig med tanke på å kjøpe 'småting'. Som på Xbox Live kan man kjøpe gamer pictures, themes osv.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Nei takk! Sony har bare med å holde seg til lokale valutar! Bedre å se at ett spill på psn koster 43,03 kr eller at en hatt til figuren din koster 1,5 eller noe slik, enn at ting skal koste 50 sonydollar osv osv. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Skulle det koste å f.eks kjøpe stoler på Home uansett eller var det bare det eksklusive som kostet? Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Kansje det blir Project Entropia gratis Lenke til kommentar
jachbi Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Noen som vet noen dato på når Home kommer? Vet det kommer til høsten, men når? Gleder meg veldig til dette, men jeg håper da indrelig ikke at man ikke kan få noen møbler i leiligheten uten å måtte betale for det. Det skulle vært slik at man betalte 50 kr per. mnd for home, å for å få penger måtte man skaffe seg en jobb i home (noe alla sims) å for de pengen kunne man kjøpe møbler, klær etc. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Oktober er vel måneden, noe eksakt dato finnes ikke. Ellers er det jo sagt av sony at det kommer til å bli gratis, men det blir reklame og eksklusivt innhold som kommer til å koste. Det at en helt fremmed person som ikke har noe med sony å gjøre sier at det kanskje kommer til å koste endrer ingenting, nada, nothing. Ellers håper jeg sony fortsetter og holde seg til lokale valutaer og ikke sony points som MS. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 :!: Syntes jeg ser det for meg.. This Netsession is sponsored by Toshiba Grunnen til att jeg tror det vil koste noe etterhvert er att en slik nettverkstjeneste ikke akkuratt er billige å drive, vedlikeholde osv og jeg vill tror att Sony som alle andre selskaper er intressert i å tjene penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå