ku7 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Lurte på om noen kunne poste noen sider man kan ta moped førerprøven på nett (for å teste sine kunnskaper). F.eks prove.no Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 gruble.net har vell noe.. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 gruble.net har vell noe.. 8725151[/snapback] Var det ment som en spøk? Lenke til kommentar
ku7 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Det var noe der, men var bygd opp på en helt annen måte en jeg kunne tenkt meg ^^ Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er et par gode prøver på Zensor.no, betalingsprøver vel å merke, men det er noen av de absolutt beste du får tak i på nettet. Selv har jeg vært på leting etter gode prøver på nettet og endte til slutt opp med å kjøpe meg en bok, mye bedre. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Teoriproven.no har en test, men liker den ikke. ATl har en test, men den koster 30 kroner for et døgn. Har ogå hørt at dagbladet har noe greier, men vet ikke URL til den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå