Torader Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg ønsker meg en 3-skjermsløsning med 1 normal skjerm i midten (4:3) + 1 tilta (portrait) skjerm på hver side av hovedskjermen. Det jeg lurer på er om noen har prøvd dette eller vet av skjermer som det passer å gjøre dette stuntet med? Jeg har funnet ut at 1 stor skjerm passer meg dårlig da jeg har tendens til å ville ha alle vinduer maksimert. Da er det greiere med 3 arbeidsflater. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Da må du enten ha to skjermkort eller et matrox parhelia kort. Ellers er det vel greiest med to mindre skjermer på siden (Ca like brede som 20" er høy, sånn at det blir som en bred skjerm). Ellers virker det som en kul ide, det finnes også stativer til å gjøre dette med, men det er dyrt. Lenke til kommentar
tAno16 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Dersom du ikke bruker maskinen til spill, men til andre ting, kan jeg anbefale desktopkuben i beryl på Linuxplattformen. Dersom Linux noen gang har vært i tankene. Denne kuben virker slik at du kan dreie på den til den arbeidsflatet du vi jobbe på. Dermed har du fire flater du kan ha maximerte vinduer på Ellers er jeg enig med micke090 Endret 30. mai 2007 av tAno16 Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Dersom du ikke bruker maskinen til spill, men til andre ting, kan jeg anbefale desktopkuben i beryl på Linuxplattformen. Dersom Linux noen gang har vært i tankene. Denne kuben virker slik at du kan dreie på den til den arbeidsflatet du vi jobbe på. Dermed har du fire flater du kan ha maximerte vinduer på Ellers er jeg enig med micke090 8739142[/snapback] Evt får du til det samme i Windows http://chsalmon.club.fr/index.php?en Forøvrig, så er ikke dette noe problem å få til. Lett, og trenger ikke være for dyrt. Kjøp inn et PCI-skjermkort om du ikke har et ekstra i fra før, koble til 2 skjermer til de, vender de 2 skjermene på sidene 90 grader (bruker Dell-skjermer, og du kan gjøre det med disse. Bare ta tak i de og snu), går inn i skjermegenskaper, og extender desktopen til skjermene, slik du vil ha det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå