marsipankake Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hvilke dataprogrammer digger du? Endret 28. mai 2007 av marsipankake Lenke til kommentar
haraldka Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvilke dataprogrammer digger du? 8724984[/snapback] Everest 3.50 Veldig bra program som viser mye info om PCen min Lasta ned fullversjon Statbar er også en stor favoritt. Kjekt for de som vil ha oversikt over sin PC Lenke til kommentar
G Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 NTI CD & DVD Maker Har en tidligere versjon som kom (bundlet) levert sammen med en bærbar PC. http://www.ntius.com/cd_dvd_maker.asp?p=t Har ikke prøvd fullversjonene. Synes programmet er enkelt og greit å bruke. Før var det vel helst Nero Burning ROM jeg holdt meg til, men jeg synes Nero har blitt litt "bloatware". Nå vet jeg ikke hvor "bloated" disse nyeste versjonene fra NewTech Infosystems (NTI) måtte ha blitt siden min versjon kom på markedet. Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Total Commander. Den absolutt beste filbehandleren alle (føler meg blind, døv, stum og lam hver gang jeg må bruke Windows Utforsker). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå