mads182 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg og 3 kamerater skal på sydentur i sommer. Kriterier er strand og billig øl. Hvor bør vi dra? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Charlottenberg? Kort veg er det òg Ellers, Bulgaria og Gran Canaria er vel steder hvor det er populært å drikke, og det er billig i begge landene i forhold til Norge uansett. Ta en kikk på Startour og Ving sine sider f.eks. Begynner kanskje å bli litt lite med biletter og hoteller igjen, men ta en kikk hvertfall. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Charlottenberg? Kort veg er det òg Ellers, Bulgaria og Gran Canaria er vel steder hvor det er populært å drikke, og det er billig i begge landene i forhold til Norge uansett. Ta en kikk på Startour og Ving sine sider f.eks. Begynner kanskje å bli litt lite med biletter og hoteller igjen, men ta en kikk hvertfall. 8725785[/snapback] Vil ikke si akkurat at Charlottenberg er syden men . Bulgaria er det drit billig ja. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Hmmm. HVor kan jeg finne et hus å leie for eksempel i Bulgaria da? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Hmmm. HVor kan jeg finne et hus å leie for eksempel i Bulgaria da? 8730722[/snapback] Skal man først til bulgaria, hadde jeg dratt til sunny beach. Der er det vel nok av hoteller å velge mellom også(hvis du liker et sted der det skjer litt ting). Men å leie et hus er det litt verre med, tror jeg nok ville valgt hotellrom/leilighet. Endret 29. mai 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Sunny Beach er partysted har jeg hørt rykter om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå