Visningsnavn Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg må dele filer med en annen pc i huset, hvordan gjør jeg det? Begge har sånn trådløs internett adapter.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg må dele filer med en annen pc i huset, hvordan gjør jeg det?Begge har sånn trådløs internett adapter.. 8724710[/snapback] Kjør cmd skriv : \\"pcns navn" og trykk enter...Da skal de filene som er delt dukke opp Lenke til kommentar
Visningsnavn Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 hvordan deler jeg en fil da? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du må sette opp et delt nettverk, og så høyreklikker du på filen/mappen som skal delest og trykker på "Deling" og så del på det lokale nettverket eller noe slikt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 hvordan deler jeg en fil da? 8724765[/snapback] Høyre klikk på mappen eller filen og trykk på del menyen så finner du det Lenke til kommentar
Visningsnavn Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Du må sette opp et delt nettverk, og så høyreklikker du på filen/mappen som skal delest og trykker på "Deling" og så del på det lokale nettverket eller noe slikt 8724779[/snapback] får ikke til å sette opp et delt nettverk Lenke til kommentar
holvik Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Gå til "mine nettverksteder" ,velg "installer hjemmenettverk eller ett lite kontornettverk", følg veiviseren. Dette må gjøres på alle Pc'ene som skal vere med i nettverket. Lenke til kommentar
Visningsnavn Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Gå til "mine nettverksteder" ,velg "installer hjemmenettverk eller ett lite kontornettverk", følg veiviseren.Dette må gjøres på alle Pc'ene som skal vere med i nettverket. 8725173[/snapback] jeg har gjort det, hvordan vet jeg at det har blitt gjort riktig? jeg ser ikke noe valg om å dele fil når jeg høyre klikker på den.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har også lurt på dette en stund. I den veiviseren sto det at hvis jeg satte på fil -og skriverdeling, så kunne alle på internett ha tilgang til filene mine. Gjelder det bare på mitt nettverk, eller hele internett(alle i verden omtrent) Lenke til kommentar
holvik Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Gå til "mine nettverksteder" ,velg "installer hjemmenettverk eller ett lite kontornettverk", følg veiviseren.Dette må gjøres på alle Pc'ene som skal vere med i nettverket. 8725173[/snapback] jeg har gjort det, hvordan vet jeg at det har blitt gjort riktig? jeg ser ikke noe valg om å dele fil når jeg høyre klikker på den.. 8725561[/snapback] Hvis du høyreklikker på en MAPPE får du valget "deling og sikkerhet". Legg filen i en mappe og del denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå