Gå til innhold

Vifte til GF2TI

Gef

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan kjøre samme hastighet som det Ti kortet som overklokkking.no har testet uten artifacts og med standar kjøling. Men tørr ikke kjøre 315Mhz på core over lengre tid, har ikke lyst å ødelegge noe... ikke enda hvertfall :D

Tror jeg skal trikse litt med grafikkortet mitt før jeg gir det opp helt.

Men jeg tror det er mulig og bruke noe litt bedere minne kjølere enn det overklokking.no brukte da... Kanskje noe i kobber hadde vært noe?

Lenke til kommentar

Jeg hadde:

Epox 8KHA+

AMD XP 1,4 GHz

Leadtek Gef 2 ti 32MB @ 270/460 (fra 250?/400) //Bra original vifte...

Jeg fikk 5023 poeng da jeg klokket det til 280/470, men etter heftig BF1942-spilling måtte jeg klokke det ned til nevnte innstilling. Fikk artifacts.

Jeg synes du fikk lav score i 3DMark med rask prosessor... Før jeg klokket fikk jeg 4500 poeng med gef 2 ti. Nå har jeg fått meg Sapphire R9700 og kjører stabilt på 290/580.

Lenke til kommentar
Jeg hadde:

Epox 8KHA+

AMD XP 1,4 GHz

Leadtek Gef 2 ti 32MB @ 270/460 (fra 250?/400) //Bra original vifte...

Jeg synes du fikk lav score i 3DMark med rask prosessor... Før jeg klokket fikk jeg 4500 poeng med gef 2 ti.

Er skjermkortet som er den viktigste faktoren her ikke systemet. Hadde han hatt det samme skjermkortet og en f.eks en p4 3.06 ville han ikke fått noe serlig høyere score i 3d mark.

Lenke til kommentar

Hvor stor sjanse er det for å ødelegge GPU'en på kortet når man skal bytte kjøleribbe og vifte? Og kan kortet klokkes mye med den ribba og vifta Admin'c viste meg? Og hvor mye setter jeg levetiden ned på kortet ved å klokke til ca. 250/400@300/500?

Takk for alle svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...