Gå til innhold

Lost: Første scenen i sesong 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, men ubåten skulle være den eneste måten å komme seg vekk fra øya på, de dro i en båt.

8772424[/snapback]

Ben ga dem koordinater. Men det er spekulert om de var rettet mot den lille øya.

Men det er uansett en diger tabbe fra produsentenes side eller noe som de ville ha med. Den båten kan ikke overleve i det åpne hav, men allikevel skal Michael og Walt reise til fastlandet. Sawyer sa i starten av sesong 2 at båten ville ta inn vann veldig lett og synke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser båten i horrisonten, og der KA-BOOM! Der var den vekke. :p

Eller, Ben sin gjeng får på blokker igjen sånn at skipet ikke finner øya.

Mest sannsynelig den andre da.

 

Edit:

Eller det er en som dusjer og steller seg. Vi ser bare beina, og det er håndkle rundt. De zoomer ut, og det er meg! Hva nå de har gjort?

Endret av rawen100
Lenke til kommentar
Ser båten i horrisonten, og der KA-BOOM! Der var den vekke. :p

Eller, Ben sin gjeng får på blokker igjen sånn at skipet ikke finner øya.

Mest sannsynelig den andre da.

 

Edit:

Eller det er en som dusjer og steller seg. Vi ser bare beina, og det er håndkle rundt. De zoomer ut, og det er meg! Hva nå de har gjort?

8908083[/snapback]

Uum.. nå har jo allerede skipet fått deres posisjon!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

En artig ting som gjentok seg i sesongstartene.

 

Sesong 1, 2 og 3 - Øye til en person som vil ha en stor rolle utover sesongen (Jack, Desmond og Juliet)

 

Sesong 1 skiller seg ut fordi den var mer for å vise hva for en serie dette vi var introdusert for. Sesong 2 og 3 åpnerne var mer for å overaske (men likevel fortelle hva for en sesong vi har å forvente)

 

Sesong 4 vil i min mening involvere mye utenfor øya, kontakt med verdenen eller kanskje en blanding av dette og øyas urbefolkning.

 

Denne øye-starten vil fremdeles fortsette og jeg tror det er en ny karakter.

 

Musikk:

 

Sesong 2 - En glad sang fra 60-tallet sunget av en kvinnelig vokalist (Mama Cass - Make your own kind of music)

Sesong 3 - En glad sang fra 60-tallet sunget av en kvinnelig vokalist (Petula Clark - Downtown)

 

For disse som har hørt Podcaster og DVD-kommentarer så ble disse ble valgt pga moren til ledende produsent Damon Lindelof gråt til slike sanger mens hun støvsugde på søndager.

 

Sesong 4 - En glad sang fra 60-tallet? (Jeg synes Dolly Parton -

passet veldig til slik glad Lost-stemning, men det er vel ikke 60-talls)

 

-----

 

En ting å tenke på:

 

Sesong 1 - Startet med orkestermusikk av Michael Giacchino

Sesong 2 - Startet med platespiller

Sesong 3 - Startet med CD-spiller

Sesong 4 - Starter med MP3-spiller?

 

-----------

 

 

Jeg tror at siden vi nå vet hvordan sesongstartene er så må de, som det ble sagt tidligere her, dobbeltlure oss.

Ellers så blir det noe vanlig, noe vi tror er utenfor øya viser seg å være på øya og vi ser en kul hendelse etc.

 

Tenker meg det blir noe helt merkelig, noe helt uventet og noe kjempetøft.

 

- Kan være noe vi tror er på frakteskipet, men viser seg å være et annet sted.

- Locke blir fortalt at siden han ble skutt så blir han tatt med til en DHARMA-stasjon ved hjelp av noen av The Others og plutselig så paner kameraet ut, vi ser at han er på Fiji eller noe sånt og han blir lam igjen.

- Eller at Naomi løy og hvem vet, kanskje det ikke er en båt i det hele tatt (Minkowski, som Jack kontaktet, sa ingenting om det). Det kan være enormt krigsskip, en oljeplattform eller noen i en byggning et sted i verden.

Lenke til kommentar
En ting å tenke på:

 

Sesong 1 - Startet med orkestermusikk av Michael Giacchino

Sesong 2 - Startet med platespiller

Sesong 3 - Startet med CD-spiller

Sesong 4 - Starter med MP3-spiller?

 

Den var ikke dum, men ganske usannsynlig. :hmm:

 

Kanskje vi får se den nye karakteren jogge i New-York, med en MP3 spiller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...