The Norwegian Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 2: Fordi en død person er død og har ikke noe å fortelle. For å ha et flashback må vi ha det fra noen. Det blir helt feil. En person kan vel heller ikke fortelle om sin egen fremtid, da jeg går utifra at det ikke er noen flere enn Des som var "synske" 8733277[/snapback] Det blir noe annet. Skal vi vedde om dette? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Skal vi vedde om dette? Ok Jeg vedder 10 kr på at vi får se flachbacks fra en død person iløpetav sesong 4! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Og jeg vedder imot. Taperen må sende penger i posten. Agree? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Selvsagt kan det hende at det blir lagd et Penny-flashback, skjønner ikke vitsen med å være så skråsikker. Lost overrasker stadig! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Selvsagt kan det hende at det blir lagd et Penny-flashback,skjønner ikke vitsen med å være så skråsikker. Lost overrasker stadig! 8733389[/snapback] Penny? Vi snakker om Naomi. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Naomi da, du skjønner poenget. Det nytter ikke å være skråsikker på noe basert på hvordan Lost har vært hittil. Mener jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Naomi da, du skjønner poenget.Det nytter ikke å være skråsikker på noe basert på hvordan Lost har vært hittil. Mener jeg. Mener jeg og. Menmen Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Okei, jeg gjetter på at vi starter med Michael og Walt utenfor øyen, og episoden har flashback fra de, samtidig som vi ser hva som skjer med satelittelefonen. Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg tror sesong 4 starter med at Vincent løper rundt på jakt etter et bein. Episoden har Vincent-på-øya-flashbacks, fra flyet styrtet og fram til han er vitne til hva som skjedde med Walt og Michael. Han blir reddet av et helikopter i siste scene av episoden. Alle de andre blir etterlatt. Siste replikk er Hurley som roper mot helikopteret: "Dude! That's not cool, man!" Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ikke vondt ment, men det er mye farfetched her... Men det kan jo skje Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ikke vondt ment, men det var ment humoristisk! Det skjer jo ikke så mye på dette forumet om dagen og humor er vel lov. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ikke vondt ment, men det var ment humoristisk! Det skjer jo ikke så mye på dette forumet om dagen og humor er vel lov. 8739847[/snapback] Joda ER bare ikke så flink å se forsjellen.. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 hadde vært kult om vi fikk vite litt om Jacob i første scene av sesong fire. Kanskje et flashback med han og Ben.. Vet ikke jeg xD Lenke til kommentar
zonko Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Skal ikke yppe til flere veddemål, men jeg tror ikke vi får noe Naomi-flashback. Hun var ikke en viktig person, hun bare lader opp for de på båten. Som før nevnt blir sikkert første scene noe uventet, men hva er det i lost som ikke er uventet? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Tror vi vil se "futuristiske flashbacks", isteden for vanlige flashbacks i sesong 4. Iallefall mange av dem. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Skal ikke yppe til flere veddemål, men jeg tror ikke vi får noe Naomi-flashback. Hun var ikke en viktig person, hun bare lader opp for de på båten. Som før nevnt blir sikkert første scene noe uventet, men hva er det i lost som ikke er uventet? 8753923[/snapback] Tror man mener noe som vi ikke tenker eller har sett før. Sesong 2: Desmond, sesong 3: Juliet, sesong 4: En ny karakter, kanskje Jacob? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå