Gå til innhold

Lost: Første scenen i sesong 4


Anbefalte innlegg

Hva tror dere skjer i den første scenen i sesong 4 ?

 

Hadde vert typisk om de hadde prøvd seg på sån som i sesong 2, hvor vi ser en man på trenigsykkel som lager smoothies og dusjer. Og det viser seg å være Desmond nedi luka ! Den starten digga jeg !

 

Men de prøvde seg på det samme i sesong 3 også med Juliet, muffinsa og bokklubben. Dette funka ikke like bra etter min mening. Trodde med en gang det var Penny. Men så gikk det opp for meg at det var Dharma folk ! ^^ Noe det viste seg at det ikke var

 

Kanskje de starter sesong 4 med at vi ser noen som sitter inne i i tempelet. Og Richard banker på. men vi får ikke vite at det er tempelet med en gang :ermm: det hadde vert for typisk

 

De pleier aldri å gjøre det,men kanskje de bare starter slik vi tror de starter, med å introdusere den båten til Naomi og sånt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De starter sikkert med noe ganske intetsigende ja, som de har gjort tidligere. Husker starten på sesong 3 så trodde jeg nesten et øyeblikk at jeg hadde lasta ned feil serie. :p

 

Edit: Jeg lasta selvsagt ikke ned. Mente jo såklart at jeg trodde jeg så på feil kanal. :innocent::p

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Både sesong 2 og 3 har hatt geniale begynnelser, og jeg tror vi får det i den fjerde også. Problemet er at begge gangene har det vært scener som har vært fullstendig uventet, og dermed blir det veldig vanskelig å gjette hva det begynner med. Jeg setter en lillefinger på Penny, men har ikke peiling.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er kun to valg: 1 - fortsette fra de siste scenene i forrige episode eller 2 - begynne med noe som er helt urelevant. Jeg håper selvsagt på det første. De siste scenene var spennende og forvirrende, så de kan jo starte med at de viser skipet helt borte i horisonten, eller rett og slett et lite glimt av det som skjer i skipet og hva som venter på folka våre.

Lenke til kommentar
Nå er vi jo klare over at de skal lure oss, så nå må de nesten dobbeltlure oss hvis vi skal bli lurt..

 

Ja.. noe sånt..

8728196[/snapback]

hehe ^^Det begynner med noe ala vanlig dag / brenne seg på muffins - ish ( vi tror de prøver seg på det samme igjen) Til vi BOM oppdager at det er SUN and JIN flashback ! :dribble: MEN så ser vi Ben :cry: Alle tenker vi er på øya ! MEN så nei sun & Jin har møtt han før irl. Han var postmann i Korea!

 

sesong 1 begynte med Kate flashback ( 2 episoden )

sesong 2 og 3 med Jack flashback

 

Håper for all del vi er ferdig nå med Jack og hans sykehus flashback ! Og håper vi kanskje får mer sympati på en eller annen måte for the hostiles og Ben. HVis kanskje Naomi og folka hennes er Dharma folk og det viser seg at de er de ordentlige "bad guys" ene som Ben sa ^^

Lenke til kommentar
Naomi flashback!

Naomi er død...

Det hindrer vel ingen?

Flashback for å vise hvem hu var kanskje?

8733107[/snapback]

Ok, plutselig nå skal de begynne med flashback til døde folk? Sorry, den må du lenger ut på landet med. Når selv ikke Libby fikk eget flashback får ikke Naomi det. Naomi var bare en gjestespiller.

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar

Hvem vet?

De lagde jo tross alt en hel episode til ett par som drepte hverandre og døde i samme episoden... ingenting som skjedde i den episoden egentlig.

 

Det er Lost forfatterne vi snakker om her.

De har skrevet veldig mye rart, vi har aldri hatt flash-forwards før heller, men vi fikk det jammen meg!

Lenke til kommentar
Hvem vet?

De lagde jo tross alt en hel episode til ett par som drepte hverandre og døde i samme episoden... ingenting som skjedde i den episoden egentlig.

 

Det er Lost forfatterne vi snakker om her.

De har skrevet veldig mye rart, vi har aldri hatt flash-forwards før heller, men vi fikk det jammen meg!

8733185[/snapback]

De var ikke døde..

Lenke til kommentar
De var ikke døde..

Nei, men de var totalt uinteressante

 

vi har aldri hatt flash-forwards før heller, men vi fikk det jammen meg!

Så hvorfor ikke flashback fra en død person? You tell me!

8733258[/snapback]

1: Det har ingenting med saken å gjøre.

 

2: Fordi en død person er død og har ikke noe å fortelle. For å ha et flashback må vi ha det fra noen. Det blir helt feil.

Lenke til kommentar
2: Fordi en død person er død og har ikke noe å fortelle. For å ha et flashback må vi ha det fra noen. Det blir helt feil.

En person kan vel heller ikke fortelle om sin egen fremtid, da jeg går utifra at det ikke er noen flere enn Des som var "synske"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...