Gå til innhold

Hva er det neste Folka i LOST finner ? ( spoilers

Anbefalte innlegg

Til nå har Folka i Lost funnet sykt mye rart

- Dharmastasjoner

- Byggefelt

- Det lille narko flyet

- Henry Gale sin gassbalong

- Den gigantiske fotstatuen med 4 tær

- Hytta til Jacob

- Dharma bilen

- Den råtne broa'

- Radiotårnet

- The black Rock

Hva tror dere det neste Castawayene finner eller hva tror dere det neste vi får se i LOST er ?

Jeg vil tro at det nesten garantert er Tempelet som Richard snakka om, og at dette er en slags plass hvor "the hostiles" holdt til før de tok over dharma. Eller en plass hvor det fortsatt er the hostiles folk. Her møter vi kanskje Isabelle igjen..

Lurer på hvor ho har blitt av :hmm:

Det neste Castawayene ser er nok det høyteknologiske "rescue teamet" (?) til Naomi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo umulig å vite for oss, siden vi ikke aner hva som finnes på øya, bortsett fra det vi har sett. Øya er så full av mysterier at det kan være hva som helst.

Dette er off topic men: hvem søren er Isabelle? Sett hele serien, men det navnet hørtes ikke kjent ut.

Lenke til kommentar

Åh ja! nå husker jeg det! Hun var med i de episodene da Jack ble holdt fanget i fasilitetene. Ble ikke ho drept da? Mener å huske noe nå at et eller annet skjedde med henne, derfor vi ikke har sett henne siden.

Lenke til kommentar
Åh ja! nå husker jeg det! Hun var med i de episodene da Jack ble holdt fanget i fasilitetene. Ble ikke ho drept da? Mener å huske noe nå at et eller annet skjedde med henne, derfor vi ikke har sett henne siden.

8730504[/snapback]

Hun ble ikke drept, så det er egentlig et mysterium hvor hun har blitt av.

Lenke til kommentar

Kanskje det er barndomsvennina til Ben >< ... nei ligner lite. Om the hostiles skal til tempelet: tror dere det er her deegentlig kommer ifra / hører hjemme ?

I sesong 2 var det i lang tid snakk om at øya skulle ha flashback ^^ Det hadde vert litt tidlig men håper vi får se hvor the hostiles kommer ifra, kanskje via en ny stasjon, eller kanskje de finner informasjon i en av de kladdøkene vi så lå i en haug i sesongfinalen i sesong 2. Eller via Richard flashback :dribble: Det hadde jeg digga ^^

Noe vi kanskje kunne fått svar på i kladdebøkene er om Kelvin var dharma eller hostile :roll:

Jeg håper virkelig det neste vi får se er et annet sted hvor det kryr av hostiles. For jeg føler de nesten er utrydda slik det ser ut som nå.

Isabelle ( Isabel? ) ser hvertfall ut til å ha kontroll over / høyere rang enn Ben

Hva med vulkanen ? Sikkert sunke nedi orda igjen ? :roll:

Lenke til kommentar

Hun virker litt farligere ja :p Men ser ut til at hun adlyder Ben. Det var hun som leda den rettsaken mot Juliet, og siden de kallte henne sheriff så kan det vel være at hun er den som opprettholder lov og orden der, mens Ben er den øverste som passer på alt som skjer på øya (selv om han tar ordrer fra Jacob da).

Lenke til kommentar

Det neste de oppdager er enten båten til Noami eller The Ruins(stedet Richard Alpert ble bedt av Benjamin å føre de gjenlevende fra "The Others" som ikke var med i Beach-attacket eller var nede i The Looking Glass).

The Ruins er jeg tydeligvis et hellig sted for The Others, dette har vi allerede fått litt hints om, men hva er så hellig med stedet lurer jeg..

Lenke til kommentar
Det neste de oppdager er enten båten til Noami eller The Ruins(stedet Richard Alpert ble bedt av Benjamin å føre de gjenlevende fra "The Others" som ikke var med i Beach-attacket eller var nede i The Looking Glass).

The Ruins er jeg tydeligvis et hellig sted for The Others, dette har vi allerede fått litt hints om, men hva er så hellig med stedet lurer jeg..

8780607[/snapback]

hva mener du? Det er nok der de ber til guden sin!

Lenke til kommentar

Det er deres siste hjemmested på øya, kanskje det som redder "The Others" fra å kanskje ikke bli tatt av de fra denne gruppen Noami er fra. Hvis du mener hints angående det greiene med at det var hellig så sto det i dagboka til Ben mener jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...