Hilde86 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Jeg trenger hjelp til å finne navnet på en tv-serie som gikk på tv-norge for kanskje 2-3 år siden.. Den handlet om en mann som fant en boks (lignet på en bærbar pc) ved graven til sin avdøde kone. Oppi denne boksen fant han alle bevis (avisutklipp, bilder, liste over mistenkte ol.) på at han kom til å dø om en uke. Han bruker da tiden sin på å prøve å stoppe sin egen død. Håper noen kan hjelpe meg med å finne ut hva denne serien het. Den sluttet å gå etter en sesong tror jeg. Endret 28. mai 2007 av Hilde86 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei Hilde86 og velkommen til forumet. Du bør lese hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnefeltet, og endre denne trådens tittel. Det er ønsket at en bare ut fra trådens tittel skal kunne vite hva tråden omhandler, så ikke vær redd for å bruke hele feltet. Denne tråden er også en duplikattråd av en tidligere opprettet tråd, så denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg