Nordmakt Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 http://www.rxnm.net Tyrkiske muslimer vil bygge en 42 meter høy moske i Amsterdam, og truer med opptøyer dersom de ikke får lov. Hvis jeg hadde fått noe sånt i nabolaget med allah-rop flere ganger i døgnet, ville jeg ha vært veldig imot bygging. Men muslimene synes visst ikke at de vanlige reglene for byggesaker gjelder for dem. Hvis vi vil overleve som et fritt land, med ytringsfrihet, religionsfrihet og demokrati så kan vi ikke godta at muslimene tråkker på vår frihet og våre rettigheter! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Slike aktiviteter er svært upopulære blant vanlige russere, ettersom landet fremdeles har ganske sunne familieverdier og idealer. Kristne og nasjonalister møtte derfor opp for å stanse styggdommen. Dette sto litt lenger ned på siden, og på en egen artikkel sto dette: For hundre år siden var det oss hvite som styrte verden. Både politisk, militært, kulturelt, økonomisk og vitenskapelig, var vi mer utviklet enn alle andre. Mesteparten av verden ble styrt av hvite. Både Afrika og India var blitt kolonisert. Kina fungerte også som en koloni, selv om den kinesiske keiseren fremdeles satt med makten der. Japan var derimot selvstyrt og selvstendig, men de utgjorde et unntak fra regelen. Og avsluttes med: For hundre år siden utgjorde den hvite rase omtrent 20 % av menneskeheten, og styrte verden. I dag har den hvite rase blitt redusert til 7 %. De få som tør å protestere og vil gjøre noe med dette, blir kalt for rasister, og utsettes for hån og bebreidelser. Dette må med rette kunne kalles etnisk rensning, uansett om noen skulle ha baktanker med det eller ikke. Det er vårt eget ansvar å få en slutt på dette, og sikre fremtiden for våre etterkommere. Hvis vi ikke gjør noe med dette snart, vil hvite mennesker snart bli en minoritet, og vi vil utryddes. Og der forsvant tillitten min til siden. Lenke til kommentar
Nordmakt Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Så du tror ikke på det som står der, fordi du er uenig i det politiske standpunktet? Mange nasjonalister mener faktisk det som står der på alvor, og det er ikke noen tulleside. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg generaliser nasjonalistene slik du generaliserer muslimene. Lenke til kommentar
Nordmakt Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg generaliser nasjonalistene slik du generaliserer muslimene. 8725577[/snapback] Så fordi noen nasjonalister lager tullesider, er alle nasjonalistsidene tullesider? Eller? Forklar! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hva med en ekte link til oss som ikke har lyst til å bidra til reklamefinansieringen av nazisider? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Jeg reiser tvil til kilden da den tydelig propagandamateriale og ytrer sterk fiendlighet til hovedsakelig alt annet enn sitt eget. Kilde uten propaganda, plx? Edit: Niskivara var før meg. Endret 28. mai 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Nordmakt Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Hva med en ekte link til oss som ikke har lyst til å bidra til reklamefinansieringen av nazisider? 8725623[/snapback] Rapport:X er så vidt jeg vet, den eneste norske nettsiden som skriver om de greiene. Eller kanskje det står noe om saken i noen rare kristne nettaviser. Det har jeg ikke undersøkt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Vi kan engelsk, finn en utenlandsk side. Lenke til kommentar
rtr Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 er alle nasjonalistsidene tullesider? 8725614[/snapback] Ja, det er de. Lenke til kommentar
Nordmakt Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 http://www.aina.org/news/20070521194558.htm Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er det sant at " hvite " har blitt redusert til 7%? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er det sant at " hvite " har blitt redusert til 7%? 8775703[/snapback] Vi må ikke glemme at det ikke finnes raser, og at dersom ingen har blå øyne om 50 000 år så betyr ikke det at alle med blå øyne har dødd uten å få barn; det betyr kun at den svake genetikken bak fargekoden overskrives av en mer dominant versjon. Det samme gjelder hudfarge -- det er fordelaktig å få barn med personer som ligner minst mulig på seg selv -- resultatet vil være utryddelse av hvite mennesker. Hvite mennesker ville ikke kæle sammen og dø -- de vil få mindre hvite barn. Hva skjer når et lite samfunn over generasjoner får barn med mennesker av samme gruppe? To mennesker med de samme arvede og ureparerte mutasjonene får barn som *alltid* vil få barn med disse mutasjonene. Mutasjoner er som oftest negativt, og incest og andre former for innavl over tid fører til de samme resulatetene: Dummere, styggere, svakere, sykere og mer forstyrrede individer. Lenke til kommentar
andir Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 "It's nice, you know, different mix of audience like this, and people at home; different kinds of people join us in their living room, where ever. This type of thing is not gonna be able to happen 300 years from now. Do you realize that? If we make it, 300 years from now, do you realize that there's not gonna be any more white people? Not gonna be any more black people. Everyone's gonna be beige... ...The whole world is mixing, there's nothing you can do about it. Eventually, we're all gonna become some sort hybrid mix of Chinese and Indian. It's inevitable! They're the two largest populations in the world. So you can run from us now, but sooner or later... we're gonna hump you." - Russell Peters, fra Russell Peters Live. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 For all del, la de bygge moskeen sin, men de kan ikke lage noe bråk hele tiden, på samme måte som alle andre. Dette vil de selvsagt ikke gå med på. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) http://www.rxnm.net Tyrkiske muslimer vil bygge en 42 meter høy moske i Amsterdam, og truer med opptøyer dersom de ikke får lov. Hvis jeg hadde fått noe sånt i nabolaget med allah-rop flere ganger i døgnet, ville jeg ha vært veldig imot bygging. Men muslimene synes visst ikke at de vanlige reglene for byggesaker gjelder for dem. Hvis vi vil overleve som et fritt land, med ytringsfrihet, religionsfrihet og demokrati så kan vi ikke godta at muslimene tråkker på vår frihet og våre rettigheter! 8724190[/snapback] Vi bygger da og har da bygget en masse kirker her og der. Er det liksom helt okey det da. Tror isåfall ikke du har bodd i nærheten av en kirke for å si det slik. Jeg har selv bodd 21 år i nærheten av de, og la meg si det slik, de bråker. Spesielt gir kirkene fra seg vanvittig mye lyd 17-18 på julaften og samme tidspunkt en eller annen gang i påsken. Trust me, en moské er ikke halvparten så ille som en kirke. I motsettning til litt gauling er nemlig bjellene irriterende å høre på. Hvordan de forøvrig klarer å tråkke på våre rettigheter er for min del en gåte. Hvis det virkelig skal være religionsfrihet (noe det iallfall ikke er i Norge med all den kristendommen) så bør de jaggu ha lov til å bygge endel moskéer. Jeg tror nok ikke de er så glad i de forbanna bjellene i kirkene At endel er motstandere av dette føles nok for muslimene ganske frustrerende når de samme (eller iallfall endel av de) snakker høyt om religionsfrihet, fritak fra kristendommen i skolen osv. At de da vil lage bråk på en eller annen måte, helst gjennom en fredelig demonstrasjon, er helt naturlig. Endret 5. juni 2007 av Ernie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå