Gå til innhold

Feil pris på nettside hva skjer nå?

Anbefalte innlegg

Hei jeg kjøpte 2 xbox 360. Det var noe feil på nettsiden dems prisen var 0€

Jeg kjøpte 2 og fikk denne meldingen på mailen.

Address

First Name: ---------

Last Name: --------

Street: ------------

City: OSLO

Zip: 1281

Country: Norway

Email: ------------------

Product Details

Quantity Name Catalog Number Options Price Tax Subtotal

2 XBox 360 (Core System) Asia (220V) 3601001

Purchase Price €0.00

Shipping €18.80

Total: €18.80

Tror dere jeg får det får den prisen eller tror dere de kommer til å prøve å ignorere meg? jeg har vel rett til å klage da?

Endret av AP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror dere jeg får det får den prisen eller tror dere de kommer til å prøve å ignorere meg? jeg har vel rett til å klage da?

8724036[/snapback]

I hvilket land holder denne siden til? Gief link også, forresten. ;)
Lenke til kommentar

Du kommer til å få en beskjed der de sier at varen var feilpriset og de allerede har forsikret seg mot dette. Så får du en regning på to fullprisete xboxer.

Og SELVSAGT kan du ikke klage. Hadde alle butikker som feilpriset en vare engang i blandt vært nødt til å sende ut varene hadde det ikke vært flere butikker igjen.

Lenke til kommentar
Du kommer til å få en beskjed der de sier at varen var feilpriset og de allerede har forsikret seg mot dette. Så får du en regning på to fullprisete xboxer.

Og SELVSAGT kan du ikke klage. Hadde alle butikker som feilpriset en vare engang i blandt vært nødt til å sende ut varene hadde det ikke vært flere butikker igjen.

8724053[/snapback]

2 fullprisige???? ikke tull nå det brenner.

Lenke til kommentar

8724053[/snapback]

2 fullprisige?? ikke tull nå det brenner.

8724063[/snapback]

This Webshop contains offers of the company Magic Castle company, Hong Kong SAR. All offers are not-binding and apply the supply are enough only so long. Mistakes, price adjustments and changes of the terms reserved.

Har dette noe å si?

Lenke til kommentar

8724053[/snapback]

8724063[/snapback]

Hallo i luken - hvor naiv og dum går det ann å være? Hva med å bruke litt sunn fornuft?

Lenke til kommentar

8724053[/snapback]

De kan da ikke gjøre det da er det bare å sette prisen på 100$ og si etterpå å nei det var feil prisen er 100 000 000$ og si at det er det jeg må betale.

Lenke til kommentar

8724053[/snapback]

8724063[/snapback]

Hallo i luken - hvor naiv og dum går det ann å være? Hva med å bruke litt sunn fornuft?

8724095[/snapback]

Jeg begynte å lure

Lenke til kommentar
Jeg begynte å lure

8724111[/snapback]

Sannsynligvis får du en mail der de spør om du vil ha den til den riktige prisen. Enkelte webbutikker har gjort kommafeil før 1,59 i stedet for 159 for dvder for eksempel, og sendt ut varene til den feilaktige lave prisen, men det kommer de nok ikke til å gjøre med en så dyr vare som xbox 360. Har de litt "yrkesstolthet" synes jeg derimot de burde selge de for innkjøpspris, dersom det ikke er svært mange som har bestilt til 0€.
Lenke til kommentar
Jeg begynte å lure

8724111[/snapback]

Sannsynligvis får du en mail der de spør om du vil ha den til den riktige prisen. Enkelte webbutikker har gjort kommafeil før 1,59 i stedet for 159 for dvder for eksempel, og sendt ut varene til den feilaktige lave prisen, men det kommer de nok ikke til å gjøre med en så dyr vare som xbox 360. Har de litt "yrkesstolthet" synes jeg derimot de burde selge de for innkjøpspris, dersom det ikke er svært mange som har bestilt til 0€.

8724151[/snapback]

Skulle ønske jeg hadde slengt på noe for ca 5€.

Da tror jeg nok at de måtte sende det

Lenke til kommentar

Voks opp, og søk på forumet hvis du ikke klarer å tenke deg til hva resultatet vil bli.

Enda bedre, ser ut som du kjøper fra bedrift utenfor norge, tenkt å slå de med norske rettigheter? :)

Neidu, bruk hode og du kommer fram til at du har ikke rett på noe og at de nok vil enten slette alt eller spørre om du vil ha de til vanlig pris.

Lenke til kommentar
Voks opp, og søk på forumet hvis du ikke klarer å tenke deg til hva resultatet vil bli.

Enda bedre, ser ut som du kjøper fra bedrift utenfor norge, tenkt å slå de med norske rettigheter? :)

Neidu, bruk hode og du kommer fram til at du har ikke rett på noe og at de nok vil enten slette alt eller spørre om du vil ha de til vanlig pris.

8724204[/snapback]

Han som har lagt det ut til den prisen burde ta det som en mann og sende varene

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Selvfølgelig får du mail hvor du blir informert om at varen var feilpriset, så får du spørsmål om du fortsatt vil ha produktet. Ettersom det sikkert er et stort antall som har bestilt til €0, så vil det nok neppe være noen form for godtgjørelse i form av innkjøpspris eller lignende.

Med en pris på €0 så har du heller ingen sjans i havet til å argumentere for at du ikke var klar over at prisen var feil

Lenke til kommentar

8724161[/snapback]

Nei, de måtte nok ikke det.

Du er ikke faktisk så naiv at du tror du kan "tvinge" en butikk til å gi bort 2 Xbox 360?

Lenke til kommentar

8724161[/snapback]

Nei, de måtte nok ikke det.

Du er ikke faktisk så naiv at du tror du kan "tvinge" en butikk til å gi bort 2 Xbox 360?

8725136[/snapback]

Jeg fikk dem

Ikke

Ikke så mange linjeskift.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...