tarcon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Jeg har sittet å knotet litt i cmd og lagd meg ett lite "admin login" script hvor man skal kunne cleane pc'n for tull og litt sånn.. og sånn for morrosskyld så tenkte jeg at skulle ha "User Information", men trenger ett lite push på veg når det gjelder å få den nye informasjonen til å bli lagret og byttet ut med det gamle. Hvis noen hadde giddet å hjelpe meg med denne koden her hadde det vært veldig fint :user @echo Brukerinformasjon for %navn% @echo . @echo Navn: @echo Epost: [email protected] @echo Mobilnummer: xxxxx @echo Accname: administrator @echo passord: hei @echo -------------------------------------- @echo Vil du endre på brukerinformasjonen? Skriv "Endre" set /p Endre= cls if %endre%==endre goto change if not %endre%==endre goto inside :change @echo Hva er navnet ditt? set /p newname= cls @echo Hva er din mail? set /p mail= cls @echo Mobilnummeret ditt? set /p number= cls @echo Accname kan ikke endres her. pause>nul @echo Skriv nytt passord set /p newpass= cls @echo Ditt navn er %newname% @echo Din mail er %mail% @echo mobilnummeret ditt er %number% @echo Nye passordet er %newpass% @echo Er disse opplysningene riktige? set /p janei= cls Endret 28. mai 2007 av tarcon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå