abbath_immortal Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Fikk vista ultimate 64bit av en kammerat. Men jeg får ikke aktivert vista, har lastet ned diverse aktiverings programmer osv, men har bare vert systemfiler. Noen som har et bra programm til å aktivere vista med ? som funker Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Vista må du nok kjøpe, dette kan du ikke spørre om her mener jeg. Skyt meg hvis jeg tar feil. #8... Lenke til kommentar
deleder Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Fikk vista ultimate 64bit av en kammerat. Men jeg får ikke aktivert vista, har lastet ned diverse aktiverings programmer osv, men har bare vert systemfiler. Noen som har et bra programm til å aktivere vista med ? som funker 8724007[/snapback] Det du spør om nå er ulovlig mtp Åndsverksloven. I værste fall kan det hende du må i fengsel om du tar det i bruk. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ser ut som det du spør etter er hjelp til å bruke piratkopiert programvare. Les retningslinje #8. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg