Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bytte harddisk. Hjelper det?

Anbefalte innlegg

Hadde masse feil med pcn min, Registerfiler var ødelagte, fikk masse feilmeldinger og bluescreens! Så jeg formaterte hdd og innstalerte Windows Xp Profesional, jeg hadde Home Edition før! Jeg innstalerte programer og oppdateringer, men fikk samm feil! Kan det være at filene som er ødelagte er på hdd fortsatt?

Innstalerte Registery booster og den fant 71 feil, og etter formateringen fant den også 71 feil, så jeg tror filene fortsatt er på hdd!

Her er litt info om feilene! Kommer ikke in på visse servere på Counter-Strike Source! Noen ganger når jeg logger på Windows får jeg Bluescreen! Noen ganger lukker Internett seg! Visse programer lukker seg! Får ikke innstalert noen Oppdateringer!

Så hjelper det og kjøpe en ny Hdd?

Sorry vis jeg har feilpostet :ermm:

Endret av wolf91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde masse feil med pcn min, Registerfiler var ødelagte, fikk masse feilmeldinger og bluescreens! Så jeg formaterte hdd og innstalerte Windows Xp Profesional, jeg hadde Home Edition før! Jeg innstalerte programer og oppdateringer, men fikk samm feil! Kan det være at filene som er ødelagte er på hdd fortsatt?

Innstalerte Registery booster og den fant 71 feil, og etter formateringen fant den også 71 feil, så jeg tror filene fortsatt er på hdd!

Så hjelper det og kjøpe en ny Hdd?

Sorry vis jeg har feilpostet :ermm:

8723937[/snapback]

Tok du en quick format, eller full format?

Lenke til kommentar

Har bygget pcn for noen dager siden, funket fint med de gamle delene. Det er ikke programer som er feil 100% sikker på det! Kan være windows eller drivere!

Hva mener du med windows eller drivere, funker ikke windows uten nyeste drivere?

Endret av wolf91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...