wolf91 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hadde masse feil med pcn min, Registerfiler var ødelagte, fikk masse feilmeldinger og bluescreens! Så jeg formaterte hdd og innstalerte Windows Xp Profesional, jeg hadde Home Edition før! Jeg innstalerte programer og oppdateringer, men fikk samm feil! Kan det være at filene som er ødelagte er på hdd fortsatt? Innstalerte Registery booster og den fant 71 feil, og etter formateringen fant den også 71 feil, så jeg tror filene fortsatt er på hdd! Her er litt info om feilene! Kommer ikke in på visse servere på Counter-Strike Source! Noen ganger når jeg logger på Windows får jeg Bluescreen! Noen ganger lukker Internett seg! Visse programer lukker seg! Får ikke innstalert noen Oppdateringer! Så hjelper det og kjøpe en ny Hdd? Sorry vis jeg har feilpostet Endret 28. mai 2007 av wolf91 Lenke til kommentar
SelfDestructor Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hadde masse feil med pcn min, Registerfiler var ødelagte, fikk masse feilmeldinger og bluescreens! Så jeg formaterte hdd og innstalerte Windows Xp Profesional, jeg hadde Home Edition før! Jeg innstalerte programer og oppdateringer, men fikk samm feil! Kan det være at filene som er ødelagte er på hdd fortsatt? Innstalerte Registery booster og den fant 71 feil, og etter formateringen fant den også 71 feil, så jeg tror filene fortsatt er på hdd! Så hjelper det og kjøpe en ny Hdd? Sorry vis jeg har feilpostet 8723937[/snapback] Tok du en quick format, eller full format? Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Tok fullformatering! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Høres ut som hd- problemer. Uansett er det grei prossedyre å legge inn windows på ny hd. Så etter at windows er installert, så kobler du på den gamle harddisken som nummer 2 og fisker ut dataene fra den. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Er bare et problem tok hdd ut av pcn og satte den på pc bordet, og et glass med brus falt over den Så vis jeg kjøper en ny hdd får jeg samme feil som før? Lenke til kommentar
SelfDestructor Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Er bare et problem tok hdd ut av pcn og satte den på pc bordet, og et glass med brus falt over den Så vis jeg kjøper en ny hdd får jeg samme feil som før? 8724027[/snapback] Da er det nok lurt å kjøpe en ny... PC+brus=ikke bra. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Ja, Har formatert hdd 6 ganger og tror den er litt gammel! Så vis jeg kjøper en ny hdd vil de samme feilene komme på den? Lenke til kommentar
SelfDestructor Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ja, Har formatert hdd 6 ganger og tror den er litt gammel! Så vis jeg kjøper en ny hdd vil de samme feilene komme på den? 8724074[/snapback] Nei. En ny harddisk vil være helt feilfri (hvis ikke det er fabrikkfeil på den naturlighvis). Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Om det er harddisken du har nå som lager problemene, så vil ikke du få de samme feilene med en ny en. Om dette løser 100% problemene får en først se når ny harddisk er på plass. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 ok, tenke at det ville hjelpe Er litt iriterende når windows lukker cs, bf2 og andre spill Håper det hjelper med en ny Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Dette høres ikke ut som et harddiskproblem. Det høres ut som programvarefeil. Sannsynligvis er det enten Windows, drivere eller installerte programmer som er årsaken. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Har bygget pcn for noen dager siden, funket fint med de gamle delene. Det er ikke programer som er feil 100% sikker på det! Kan være windows eller drivere! Hva mener du med windows eller drivere, funker ikke windows uten nyeste drivere? Endret 28. mai 2007 av wolf91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå