TerjeRon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei Jeg har en ny Nokia N95 og finner ikke at det er mulig å bruke symboler eller smileyes ? Dette er i så fall en skikkelig nedtur å måtte skrive :-) for å få frem et smil i en SMS som for 10 år siden. Finnes det enmeny jeg ikke har sett eller et tilleggsprogram som kan lastes ned ?? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Lurer akkurat på det samme, savner at ikke Nokia har tatt det med som dem hadde før. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Lurer akkurat på det samme, savner at ikke Nokia har tatt det med som dem hadde før. 8724307[/snapback] Symbian S60v3 har ikke støtte for Smileys. Hvis du skriver : ) dukker det opp et hos mottaker. alternativet er å laste ned 3 parts SMS programvare. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Dere finner ThreadSMS i denne tråden på forumet... A-SMS ser enda bedre ut, men problemet er at programmet kun er lisensiert til Nokia Hong Kong & Macau. Endret 28. mai 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
jorang Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Det finnes også en annen applikasjon med navn SmsChat. Du finner det på www. symbianwave.com Begge er desverre ubrukelige på N95 med den fontstørrelsen de nå har. Håper dette kan endres. Har kontaktet utvikleren av TreadSMS om dette Lenke til kommentar
DTS Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 SMSChat har ikke smiley-støtte vel...? Lenke til kommentar
jorang Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jo - v1.1 har støtte for dette Trial kan lastes ned herfra - www.symbianwave.com Lenke til kommentar
123smilys Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 (endret) Da er A-sms kommet på engelsk og det fungerer helt topp :!: http://www.myasms.com/index.php?lang=en Endret 24. august 2007 av 123smilys Lenke til kommentar
DTS Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Ser du noen poster over, så har denne siden/programmet hele tiden vært på Engelsk. Dette er samme versjon som jeg linker til noen poster over. D.v.s. at denne versjonen kun er lisensiert til Nokia Hong Kong & Macau. Det vil igjen si at du får feilmeldinger ved bruk av denne. Skal du få A-SMS uten feilmeldinger og som er beregnet på "resten av verden", må du gå til www.myasms.net. Denne versjonen koster 9,99 USD. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei. har installert og prøver den asms international versjon. men lurte på når jeg skriver en animated sms og eg har sms mania, blir det sendt som en vanlig tekstmelding eller er det egen sms pris på animated sms? har som sagt netcom smarttalk og sms mania. bruker animated sms til å sende tekstmeldinger til andre. de som ahr mobil som støttetr smileys vil vel få smilefjesene opp? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Blir sendt som vanlig SMS ja, og mottaker vil få smileyen slik den støttes i hans/hennes tlf. Sender du til en SE-telefon, så støttes derimot ikke alle smileys som er implementert i A-SMS. SE har såvidt jeg kjenner til bare støtte for 12 smileys... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå