Ni kon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 For ta denne på engelsk så ikke de yngste på forumet tar helt av ...ended up with an older woman at a club last night. She looked okay for a 50-year-old. We drank a bit, and a had a bit of a snog and she asked if I'd ever had a Sportsman's Double. "What's that?" I asked. "It's a mother and daughter threesome," she said. I said, "No." We drank a bit more, then she said that tonight was my lucky night. I went back to her place. She put on the hall light and shouted upstairs: "Mum, you still awake? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 AHAHAHAHAHAHH!! true story om mr dahle? ^^ Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 AHAHAHAHAHAHH!! true story om mr dahle? ^^ 8723859[/snapback] u wish. Leste den på et annet forum og lo så tårene trillet her Den SKAL jeg bruke neste gang jeg pilser med gutta Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Huff, jeg hadde flykta for livet ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du er 20 år og kan ikke engelsk? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Den var jo sinnsykt bra Hvor fant du den? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 For ta denne på engelsk så ikke de yngste på forumet tar helt av ...ended up with an older woman at a club last night. She looked okay for a 50-year-old. We drank a bit, and a had a bit of a snog and she asked if I'd ever had a Sportsman's Double. "What's that?" I asked. "It's a mother and daughter threesome," she said. I said, "No." We drank a bit more, then she said that tonight was my lucky night. I went back to her place. She put on the hall light and shouted upstairs: "Mum, you still awake? 8723850[/snapback] Hadde jeg ikke løpt fort før, så hadde jeg ihvertfall gjort det da :!: Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hahah, har hørt den før jeg også. :!: Ekkelt... Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 hahaha, hadde nesten forventa noe annet der ass =/ Lenke til kommentar
Heggen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 I den originale er det en 57-åring... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå