zAP Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Hallo jeg har tenkt og kjøpe meg ny mus om noen dager så jeg lurer på om den logitech mx 500 musen er den bra? burde jeg kjøpe den? og er dn bra til counter strike? mange sir at microsoft intelli 3 er bedre enn den og mange sier at logitech mx 500 er bedre...Jeg vet ikke jeg men håper på svar takk... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 En Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 i kombinasjon med mouse skatez og func 1030 musematte er en bra kombinasjon!!! Lenke til kommentar
starfish Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Må si meg enig med fyren overfor, men MX500 er også en god mus. Prøv før du kjøper. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 vell etter at jeg byttet ut dual opticalen med intellimouse 3 (ikke finn på å kjøpe wireless) ble jeg mye bedre i cs har nå func1030 mouseskatez (eveglide) og mousebungee og spray fix og de er sinsykt glatt o_O har hørt at man ikke får like god kontrol over mx500 som med intellimouse 3 har store hender og elsker størelsen på intellien ps. har du små hender kan mx300være et bra kjøp mvh wEIRDo^o_O Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Lol har faktisk hørt det motsatte Cs_er_gøy. Men eg tror det er en smaks ting. Selv skal eg få mx500 snart og det gleder eg meg til. Lenke til kommentar
zAP Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Ok Tror jeg kanskje skal ta microsoft intelli3.. Den virker ganske behagelig! Ok jeg skal ikke ta wireless! er ikke så stor i hendene heller ikke små men men.... Jeg var ikke medlem her før i dag en venn tipset meg om dette forumet han sa at han hadde fådd hjelp her mange gang.... hyggelig gjeng her altså rask på svarene tusen takk for svarene Lenke til kommentar
ShakaZulu77 Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Faen SnowDOG! Pass på den bikkja di! Skremmer meg hver gang! ShakaZulu77 Edit: Haha...forumet sensurerte meg... Jeg skrev f**n, ikke skitt Lenke til kommentar
xthal Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 har hatt intelli, mx500 og nå mx300 (som var julegave til pappa ) mx500 er den mest behagelige musa, mens mx300 rocker vilt, intelli vil jeg si er bare en mellomtin , men for all del prøv dem selv først men det aller viktigste nå: DRIKKA MEIR!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Oh..Kulemus er tingen gutter! Neh...jeg er ikke store gameren og kommer nokk aldri til å bli det heller så jeg holder meg til mi compaq kulemus ei stund til ja. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Helt enig med b|real! Kulemus er tingen! Spes på trange arbeidspulter.... Eller store rotete som min :/ Lenke til kommentar
nalle Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 det er ein smak sak. du bør nokk teste begge musene før du bestemer deg. No veit eg ikkje so masse om intellimouse 3, men mx 500 ( som eg sitter med) er noko av det beste eg har prøvd. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 jeg har mx700.. og jeg syns den er genial.. er ikkeno forsinkelse når man gamer, og total presisjon.. pluss at man slipper problemet med ledning som henger seg opp, er i veien osv.. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 du som sa "ikke finn på å kjøpe wireless", wireless er mye bedre å holde i enn intellimouse 3.0. Jeg har begge, og wireless er min favoritt. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 vel... jeg ville testet i butikk før du kjøper (bare gå på elkjøp eller.no), har selv mx500, og den sitter i hånda som støpt, knappene på den er også helt genialt plasserte. Hadde Explorer 3.0 før, den er og en god mus... men kan nesten ikke sammenlignes med mx500 men alt er smaksak egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå