md_86 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Heisann! Skal snart gå til innkjøp av en Audi A3 1997-8 modell, og har derfor noen spørsmål til folk som eier eller evt har eid denne bilen. Ønsker ikke noen overdreven styling, men ganske diskret egentlig. -Hvordan får jeg f.eks satt på parklys, for dette er jo ikke originalt? -Hvor kan jeg få kjøpt de klassiske Audi felgene? Noen som har noen gode råd til nettsider som relaterer til dette? Noen forumsider eller lignende? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Her finner du det meste http://www.garaget.org/show.php?model=Audi Lenke til kommentar
md_86 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Her finner du det meste http://www.garaget.org/show.php?model=Audi 8723702[/snapback] Danke schön..... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 A3 har parklys orginalt.... Er det tåkelys du mener? Går utifra at du mener RS4 felger. kontakt dekkskift.no Lenke til kommentar
md_86 Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 A3 har parklys orginalt.... Er det tåkelys du mener?Går utifra at du mener RS4 felger. kontakt dekkskift.no 8723918[/snapback] Beklager, tullete av meg... Ja, selvfølgelig mener jeg jo tåkelys Hvor kan jeg få kjøpt dette billig og montert dette osv...? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det jeg gjorde. Dro til Møller og bestilte 2001 spoiler med tåkelysholdere. (Den svarte delen under frontspoileren). Betalte ca 1300 etter VACN rabatt inkl alle deksler. Dette er orginalt og bare å kneppe på og skru til med 2 skruer. Orginale tåkelys koster 1000kr pr stk. Bestilte på ebay.de istedet. Koster 700kr for 2stk. Var Bolt-on. Det store problemet er tilkobling. Anbefaler å kjøpe orginal lysbryter. Koster 1200kr etter VACN rabatt. Resultat: Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Passet den frontspoileren med tåkelysholdere rett på? I såfall, hvilken årsmodell har du? Kunne tenke meg å gjøre det samme på min 1997 mod, men er skeptisk til om den frontspoileren passer- Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg har også 97, så da burde det vel ikke være noe stort problem. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 http://www.tmtuning.com/audi/ Har mye kos, og endel orginal deler.. direkte fra tyskland. Ellers så synes jeg A3 trenger litt senk, fine felger, sportsgrill og gjerne en liten spoiler for å se bra ut. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 S3 spoiler, 30-40mm senk og fete felger så synes jeg a3en ser knall ut, men har problemer med å finne noen fete bodykits, altså Front, Bak og Sideskjørt. Noen som kan tipse meg om noe? Vil ikke ha S3, da jeg synes det blir så teit å etterligne en sprekere bil Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) (fra quality.autoimport.no) Syns det er en feit front jeg! Men S3 er jo sletts ikke dumt valg da.. Endret 5. juni 2007 av phax Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Som sagt, liker IKKE å etterligne nyere modeller og sprekere modeller slik som fronten her, og også s3. Vil ha et bodykitt som ikke ligner en orginal audi a3 modell Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja finns jo mye å velge i, men ikke alt som ser like bra ut da.. Selv synes jeg "orginal look" er det absolutt peneste. Og er ikke greia med å style bilen at den skal se nyere og sprekere ut da? Neida, finnes mye å velge i som sagt. Disse ser ikke orginale ut hvertfall: Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vurderer egentlig å bare gjøre en del detaljer, som angel eyes og sånne ting, også heller bare lakere de nederste svarte kantene på bilen, tror kanskje det blir like pent. Noen som har sett noen som har lakert disse før? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Å lakke helt ned blir sinnsykt fint! Bilen ser lavere ut. AngelEyes er som regel no-no.. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Nei, facelift lyktene til Audi A3, de er knall fine. Har knall gul A3, og skal ha svarte facelift lykter. Tror det blir konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå