Gå til innhold

[Løst]Mobil kjøpt i butikk, angrerett?

Anbefalte innlegg

Selgeren kan ikke klandres for å ha unnlatt å fortelle deg noe du ikke spurte om. Du får satse på ydmykhet :) ...Og en annen modell enn W710i, da den ikke har A2DP. Skal du ha en rimelig klapptelefon med A2DP tror jeg NOKIA 6290 er et kjempealternativ. (Den har A2DP, selv om produktguiden til Amobil sier otherwise.)

Da jeg selv jobber som selger ser jeg innimellom gjennom fingrene på sånne saker, men det kommer helt klart ann på hvordan kunden fremlegger saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selgeren kan ikke klandres for å ha unnlatt å fortelle deg noe du ikke spurte om. Du får satse på ydmykhet :) ...Og en annen modell enn W710i, da den ikke har A2DP. Skal du ha en rimelig klapptelefon med A2DP tror jeg NOKIA 6290 er et kjempealternativ. (Den har A2DP, selv om produktguiden til Amobil sier otherwise.)

Da jeg selv jobber som selger ser jeg innimellom gjennom fingrene på sånne saker, men det kommer helt klart ann på hvordan kunden fremlegger saken.

8728881[/snapback]

er uenig der; når kjøper har presentert behovet for trådløse hodetelefoner, og telefonen ikke støtter det, så kan butikken klandres for det ettersom de kjente til det behovet for kjøp.

Lenke til kommentar

Jeg skal legge meg flat jeg.

Jeg spurte aldri selgeren om telefonen faktisk hadde a2dp.

På siden til SE står det at W710 har a2dp da... men jaja får finne en backup da hehe :!:

edit: Jeg spør selgeren jeg :)

W710.JPG

Endret av DalaiLaban
Lenke til kommentar

Det er sant at W710 har a2dp

Om jeg hadde vert deg hadde jeg tatt med bluetooth headsettet og kvittering for å vise at du virkelig har kjøpt dette rett etter på, altså som et slags bevis.

Da har du nok et argument da det står mellom ord i butikken, men klart, om du kommer tidlig om morgenen og er ydmyk overfor de, er det godt mulig de vil godta å bytte den.

Tror ikke du skal tre fram med lov paragrafer før du er helt overbevits at de ikke vil godta dette, om de mot min formodning skulle dette.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Bra det fix seg :) hadde ikke regnet med det ble noe problemer så lenge kunde kan legge seg lang flate og faktisk for en gang skyld ikke skylde på selger så fix alt seg :) men over til noe annet hvordan a2dp headset anbefales egentelig ? tenkt skulle skaffe meg et :)

Lenke til kommentar
Bra det fix seg :) hadde ikke regnet med det ble noe problemer så lenge kunde kan legge seg lang flate og faktisk for en gang skyld ikke skylde på selger så fix alt seg :) men over til noe annet hvordan a2dp headset anbefales egentelig ? tenkt skulle skaffe meg et :)

8736445[/snapback]

Jeg har Jabra 620s, det er helt greit headsett, men syntes det kan bli litt ubehagelig i ørene noen ganger... altså festet.

Jepp, jeg har selv jobbet i butikk og det er ikke mange av "oss" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...