Cortinarius rubellus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Ja, jeg skal iellafall pakke med meg alt av spennende hardware jeg har, halvparten av morroa er jo å klokke utenom konkuransen. 9500594[/snapback] Så sant så sant Blir artig å se deg igjen Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Så trenger eg ikkje å tenke på noko då ? men ka adressa der vi skal vere. Ingen som eg kjenner har peiling på kor det e henne. Kanksje nokon kunne ha henta meg om morgonen? Edit: i Vestli Endret 24. september 2007 av tharshan Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvis du kommer deg til Oslo s så skal det være en buss som går ut dit. Husker ikke helt hva den heter, men det er vel enten bare å spørre på Oslo s eller søke litt på nettet. Er ikke så vanskelig å komme seg rundt i Norge, det er busser/tog de fleste steder. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det blir jo berre makk å ta med seg stasjonære dataen + skjerm+ bagasje( Eg brukar å ha med meg passe ) Menmen, men hvis noko tilbyr det så tar eg gjerne imot det, men hvis ikkje så får eg be onkelen min pent om han kan ta fri frå jobben en time... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 blir det ikke satt opp buss fra trondheim-bergen-stavanger-kristiansand-skien-oslo ? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Jeg har laget en tråd hvor vi kan samle litt info og resultater fra den tiden vi ikke skal konkurrere på The eXperience. Fint hvis de som skal være med poster litt hva de skal ha med seg og slikt eller hvis de mangler noe. Overklokking på The eXperience Endret 27. september 2007 av aspstein Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Er de neødvendig å kome når lanet startar, eller går bra iom eg kjem rundt 16.00 tida? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Du må minst være der 2 timer før de åpner dørene, hvis ikke blir man auto-diska "spøk ja " Endret 27. september 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Tenger vel strengt tatt ikke å komme før fredagen. Men i kjent stil kan fort ting bli flyttet... En annen ting. Husk å ta med lamper! Bordlamper leselys osv. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 ok, sidan onkelen min blir ferdig på jobb kl.14.45, så han at dte hadde vore fint for han, så då kjem eg etter det EG kan ta med ein borlys ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå