Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ja, mest sansynlig. I fjor så fikk vi vanlig plass slik som alle andre. Pluss at vi fikk crew til å sette opp ett stort bord som vi hadde div stæsj på. Ikke vær redd, du blir tatt godt vare på. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Så då er det berre å apkke dataen og ta den med seg...? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ja, jeg skal iellafall pakke med meg alt av spennende hardware jeg har, halvparten av morroa er jo å klokke utenom konkuransen. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hehe, ja, men eg har ikkje så mykje å stille opp med though Berre ein D 930 som ikkje er klokkevennleg, men kan jo ta den den med hvis det er ønskeleg Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvordan blir det å følge med på resultatene av denne konkurransen egentlig. Vil det bli en egen ny tråd, fortsettelse her eller hvordan blir det lettest for meg å følge med? He he, skulle selvsagt gjerne vært der, men det blir jo litt flaut for alle dere andre når jeg slår dere alle så kraftig, så blir heller hjemme å følger med... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er dte nokon som har ide om kva eg skal skrive på permisjons lappen som skal leverast til skule? Ka skal eg skrive under årsak? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg skrev søknad om permisjon på jobben. Og da skreiv jeg noe slikt som "grunnet deltagelse i NM i Overklokking" Burde holde det? Kan jo printe ut eller legge ved link til The eXperience siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg skrev søknad om permisjon på jobben. Og da skreiv jeg noe slikt som "grunnet deltagelse i NM i Overklokking" Burde holde det? Kan jo printe ut eller legge ved link til The eXperience siden. 9514660[/snapback] Burde holde det, men jeg ville lagt ved en link til theexperience.no, for og være på dem sikre siden. (BTW, det kommer snart fler resultater fra meg på de prosessorene du ga til meg, jeg har vært sosial(!) ) Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Jeg må dessverre meddele av Oysfaerg har trukket seg fra overklokkings NM og NM i PC bygging av personlige grunner... Vi ønsker Øystein velkommen tilbake sterkere neste år.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det var synd å høre:( Håper du kommer sterkere tilbake neste år. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Det var synd å høre ja, men kommer han til HWLan07 eller blir han helt fraværende ? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg blir nok ikke å finne der i det hele tatt i år, beklageligvis Uforutsette ting skjer, sånn er livet. Jeg kan garantere dere at jeg stiller for å vinne hvis det blir ett '08-LAN også. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Virkelig synd å høre ja Var ein av dei eg gleda meg til å møte igjen Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Virkelig synd å høre ja Var ein av dei eg gleda meg til å møte igjen 9545537[/snapback] Ditto, får ta det igjen i '08 Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 det var synd. Så då er vi berre 9 stk nå..? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Sturla fikser nok en til Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 nazzus, er det ike det han han har bruker navne sitt på? han var jo reserve så han må bli med nå Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Var synd å høre at du ikke dukket opp Øystein. Hvordan kan vi klare oss uten deg med bilen full av hardware? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det berre å pakke tinga sine å kome, eller må eg søke om plass eller noko lignade først? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Pakk de og kom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå