stoolman Skrevet 19. august 2007 Forfatter Del Skrevet 19. august 2007 Det å plukke ut den siste deltageren har vært vanskelig. Det har i bunn og grunn stått mellom to personer, mens det er et par til som har vært aktuelle. De jeg sto igjen med var Nassuz og Knopflerbruce. Begge er meget dyktige overklokkere, og begge fortjener plassen. Jeg vet at Nassuz har vært forhindret fra å være aktiv grunnet sykdom i familien, noe som gjør situasjonen vanskelig. Knopflerbruce har tydeligvis store kunnskaper samt riktig innstilling. Min konklusjon er derfor som følger: Den tidende og siste plassen i årets Komplett.no NM i overklokking går til Knopflerbruce. Erfaringen tilsier allikevel at det er svært sannsynlig at noen at de uttatte vil melde forfall. Derfor har jeg tatt ut Nassuz som reserve. Altså, hvis noen melder forfall vil Nassuz gå inn som erstatter. Jeg kjenner Nassuz, og vet at han er ekstremt dyktig, og kanskje dyktigere enn mange av de som er plukket ut til NM. Det at han har vært forhindret fra å være aktiv i den senere tid er selvfølgelig beklagelig, men det MÅ være resultater og aktivitet som er utslagsgivende. Velger allikevel å ha ham med som reserve. Da gjenstår det bare å ønske Knopflerbruce lykke til under NM . Plassen er svært fortjent. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gratulerer Knopflerbruce Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Mange takk, håper Nassuz kommer med eetter hvert også Lenke til kommentar
foffle Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Wow knopflerbruce Frister å sende deg optyen min, for en liten prøve , når den skal byttes ut snart. Gratulerer.. Velfortjent Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gratulerer så mye Knopflerbruce Lenke til kommentar
TordO Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Gratulere så mye knopflerbruce den plassen fortjente du virkelig Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Så var det avgjort ja, og man får bare gratulere til deg Knopflerbruce med plass på laget, og lykke til Gleder meg til å se hva dere får til alle sammen. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Får vi beholde hw som vi skal klokke på? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 vel gleder meg og for gratulere knopflerbruce med "seieren" ... Har på følelsen at ejg ikke kommer så langt så lurer litt på hva trøste premiene er ? (tharshan har et poeng der ) Men man vet aldri kan jo vinne heile sullamitten men tviler sterkt har jo bare 1års erfaring med klokking mot dere som har klokket i mange nesten tiår Også blir det lovlig å tweake OS/3Dmark ? Isåfall har jeg ikke satt meg inn i det så en guide eller noen som hadde forklart litt, om den er på engelsk gjør ikke det noe Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Får vi beholde hw som vi skal klokke på? 9345981[/snapback] Tviler jeg på, var i hvert fall ikke sånn i fjor The Ghost: Det er nok lov å tweake ja. Måtte i hvert fall juste LOD osv. i fjor Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 23. august 2007 Del Skrevet 23. august 2007 Får vi beholde hw som vi skal klokke på? 9345981[/snapback] Tviler jeg på, var i hvert fall ikke sånn i fjor The Ghost: Det er nok lov å tweake ja. Måtte i hvert fall juste LOD osv. i fjor 9346153[/snapback] Dette lod greien får eg ikkje til Men, ka skal komplett gjere va seg med dte overklokkede hw. Eg tar imot iallefall Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 I hvert fall i fjor var det endel MSI 975X Platinum PowerUP ed. (kortet vi brukte) til salgs som demovarer hos komplett Så var det vel noen som ble gitt ut som premier. Hva er det du ikke får til med LOD? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Får berre krysse fingrane ate gfår noko med meg heim Snakka med aspstein om det, og han skulle hjelpe meg, men så mangla eg noko i rivatuner Og eg veit ikkje korleis eg skal gjere det med ATI tool heller... BTW, X1950XTX kortet mitt klarer 780 mhz core ved 70 graderGPU temp Skulle kanskje hatt lavere temp og endå mier volt(vmod) Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Testkonfigurasjon, Komplett.no NM i overklokking. SuperPi 1M CPU-Z maksklokk Aquamark 3 Wprime 32M Jeg kommer tilbake med mer informasjon snart. MVH Sturla Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 hmm ikke noe 3dmark06 Det eneste som holder oss til et skjermkort her er Aquamark 3 si ifra så fort du vet noe mer om kjøling også da Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Eg har aldri bencah med wprime og aquamark virka ikkje hos meg då... Får gå heim å begynne lære litt om det og nå Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Eg har aldri bencah med wprime og aquamark virka ikkje hos meg då... Får gå heim å begynne lære litt om det og nå 9400943[/snapback] hwbot info trådene er bra lesning. Bencmark delen av forumet, sett på vis alle poster, ikke bare 30 siste dager. Endret 31. august 2007 av hifiking Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Fine valg av programmer, aquamark får man skikkelig gode høge frekvenser iallefall. Kan i dei mest ekstreme tilfellene gjennomføre aquamark med over 30 Mhz høgere på kjærnen enn på 3dmark06. Heilt klart eit av mine favoritt program. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Må si meg enig i utvalget av programmer, her finnes det mye interessante og ikke minst rare tweaks. Men spørs litt på hwen som blir brukt og. Her er det bare å begynne å lese gutter Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Bra at SuperPi og maksklokk er med, mine to favorittgrener. Selv kunne jeg ønske at den gamle røveren 3d01se kunne være med. Personlig har jeg aldri kjørt wPrime eller Aquamark før, så det blir ganske spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå