Carl Sagan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Får gratulere til brukerne nevnt over! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Hadde gipsen i hånd helt til dagen før første fristen gikk ut , mn artig å se at jeg klarte det. Dette blir morsomt, gutter Og gratulerer til alle de andre som ble plukket ut. Endret 13. august 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 WEEEE Så bra jeg fikk være med gleder meg til å møte ale folka selv om jeg har møtt fluesopp før da Vet du noe om HW som skal brukes stoolamn eller ska det være hemmelig helt til vi ser det opp i feset ? gleder emg til noen flere instruksjoner kommer Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Gratulerer til alle som kom med! Gleda meg også il sjå alle, har berre sett aspstein:P BTW, Stoolman namnet mitt skrivast tharshan... Endret 13. august 2007 av tharshan Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Det som er en god ting, er at det er mange av de samme som var med i fjor, noe som viser at valget var riktig da, som jeg føler det er nå.. Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 Maskinvaren er ikke klar ennå, men jeg kan love at overklokkingsegenskapene vil bli bedre enn i fjor... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Ja MSI Platinum Power up edition og E6300 var det vel ? Ikke letteste sammensetning Håper jeg ikke er masete, men hva skjedde med den HW som deltagerne ifjor brukte ? Endret 13. august 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Husker ikke konkret nei, men det var ikke det letteste.....men det var morsomt Skal bli artig å se Stoolman igjen, lenge siden sist nå Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) har aldri klokke på C2D, såd et blir noko nytt, hvis det blir det då FÅr iallefall leste mykje i helgene og statse på skulen på dei andre dagene Endret 13. august 2007 av tharshan Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Syns dere burde gå for en skikkelig vrien sammensettning av hw jeg.... Men dette blir gøy, jeg som har sett og lest hwbot resultater og overklokkingsresultater det siste året og sett hvem som er aktive og flinke kan ikke si annet at alle de som står på listen har virkelig fortjent plassen sin. Dette kommer virkelig til å bli gøy folkens. Og de som var med ifjor husker at det var jo aldeles ikke konkurransen som var morro, men alt det sosiale vi i klokkegjengen hadde sammen. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Eg må iallefall ta opp nokon lodde triks av dokke! Kanskje eg kan ta med D930 min som er så forbanna uvilleg? og sette den under LN2? ? Edit: BTW nokon som gidde å sitte med meg sidane gikkje har nokon andre kjente der? Endret 13. august 2007 av tharshan Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 For vi som skal klokke egen plas på lanet og er det noen ekstra finnese for oss ? Beklager om jeg maseren del er abre litt Gira Lenke til kommentar
OldMan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Et lite tips bare, ikke si ifra på forhånd hvilket hk som skal brukes, og ikke velg ett av de vanlige (Skaff DFI P35 kanskje), da blir det vanskeligere å trene. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Det lurte eg og på. Vi får gratis opphold alle dagene, og ein eigen plass? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Gratulerer alle som kom med :- ) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Hmmmm.... En ledig plass... kanskje jeg får rigge meg til i kjellern og prøve å plugge i noe gammalt ræl Grattis til de heldige som ble plukket ut btw! Håper dere får fatt i DFI P35. DET hadde vært morro for deltagerne, mistenker at det er et kort som kan klokke CPUene laaaangt. Blir litt stusslig med pinglefrekvenser i en finale syns nå jeg da, selv om den beste vinner til slutt ALternativt kan dere jo kanskje bruke DFI 680i LT, det er ikke til salgs her i Norge heller. Endret 14. august 2007 av knopflerbruce Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 eller hva med et X38 kort med den råeste ddr3 ram'n Men det blir vel luft i år også ? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 eller hva med et X38 kort med den råeste ddr3 ram'n Men det blir vel luft i år også ? 9274872[/snapback] En gang så jeg noen (tror det var stoolman) som nevnte noe med enten ln2 eller dice, eller noe i den duren. Personlig håper jeg det IKKE blir tilfelle, gir jo en enorm fordel til de som har brukt det før (og det gjelder vel neppe alle som har kommet seg videre, eller?) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 tror det er liten sjangs for nl2 da men ellers er jeg 100% uerfaren med det ..... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Samma her, har aldri prøvd , men kan bekrefte at stoolman snakka noko om det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå