Gå til innhold

Ati Radeon 9700 pro til cs......

Travller

Anbefalte innlegg

Jeg fått meg et Sapphire radeon 9700 pro. Jeg er en såkallt "gamer", og spiller spill som cs, quake osv osv...

Men når jeg skal spille cs med dette kortet så er jeg ikke fornøyd, jeg har 100 fps da jeg er inne. Men når folk er i nerheten og sånn kan den droppe ned til 70. Det skal jo ikke være sånn så er det noen som har peil på hva jeg må gjøre??? kjører 800*600 opengl.

Forøvrige system:

AMD 1800+

512 DDR ram

80 gig @ 7200 rpm

Fint om noen kan hjelpe meg, kortet er nemlig supert i de andre spilla, men ikke i cs......... :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjönner meg ikke pä dere som KLARER ä spille pä sä lav opplösning!! MÄ minst ha 1152x864, v-sync ENABLED og alt av fargedybder og detaljer pä topp, ellers klarer jeg bare ikke. Kjörer tross alt 100fps ganske stabilt. Slär jeg av v-sync fär du en veldig stygg effekt när du gär opp trapper og beveger deg i trange omräder. BTW:

Jeg spiller veldig mye cs_mice_final, verdens beste CS brett :D

Lenke til kommentar
Hadde samme problemet, men da jeg disabla truform fikk jeg 100fps igjen :D

Truform er noe dritt unansett.

edit:skriveleif[/quote

----------------------------

finner ikke noe sted og diable den, vet du eksakt hvor jeg gjør det?? finner ikke truform noe sted jeg :p

Lenke til kommentar
Jeg skjönner meg ikke pä dere som KLARER ä spille pä sä lav opplösning!! MÄ minst ha 1152x864, v-sync ENABLED og alt av fargedybder og detaljer pä topp, ellers klarer jeg bare ikke. Kjörer tross alt 100fps ganske stabilt. Slär jeg av v-sync fär du en veldig stygg effekt när du gär opp trapper og beveger deg i trange omräder.

Kjører du 640, så er det flere "buggs" som gjør at det er lettere å finne ut hvor "fienden" er.

I 640 går siktet raskere inn.

I 640 er det lettere å ha konstant 100fps.

I HL er det ganske vanskelig å endre fargedybden.

Du trenger ikke ha V-sync av hvis skjermen din fikser maks oppløsning med maks framerate, fordi det kan ikke bli bedre.

Jeg har faktisk sett at, selv på DSL-linje kan 'oppløsning' være killer på FPS.

Internettilkobblingen har veldig lite med FPS å gjøre.

FPS-counteren til CS er EKSTREMT dårlig og måler ikke ytelsen i det hele tatt uansett. Det nytter ikke å måle FPS-counteren uansett...bare dropp det.

Nei, du må ha 100fps stabilt for å spille.

[kverulant]Hvor lang måler du FPS-counteren til da?[/kverulant]

testa cs en dag (spiller ikke bare for å si det) lå i 100fps konstant, kunne droppe av og til ned til 99,8 :p

Var det på din egen server?

Eller en litenognestentom server?

Prøv Aztec på en 32players server, se bortover vannet. (eventuelt kast smoke i vannet)

slå av "Vertical Sync" (Vertikal Synk) på Open-GL instillinger, se om det hjelper.
jeg har 100 fps da jeg er inne.

Skjermen hans fikser 100hz, så han har ikke behov for å slå at V-sync, men vi er alle glade for at du kom med et forslag. Ingen forslag er for dumme.

Lenke til kommentar

Du disabler truform ved å høyreklikke på skrivebordet >>>properties(egenskaper) >>>>settings>>>>advanced

Deretter klikker du på opengl og direct3d og drar den nederste slideren helt til venstre.

Uansett anbefaler jeg deg til å installere 3.0 driverne og directx 9.

Lenke til kommentar
Du disabler truform ved å høyreklikke på skrivebordet >>>properties(egenskaper) >>>>settings>>>>advanced

Deretter klikker du på opengl og direct3d og drar den nederste slideren helt til venstre.

Uansett anbefaler jeg deg til å installere 3.0 driverne og directx 9.

Det er vel ikke vits å instalere directX 9, det gir vel ingen ytelses økning i følge de sammenligningene jeg har sett med DX 8.2 og 9.0???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...