Makky Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Sliter med å få brukt prisguiden i dag? Jeg får ingen treff når man søker med produsentenes varenr. Og hvis jeg går via "menyen" så får jeg opp noen produkter med pris, men hvis man trykker på produktene får man ikke opp noen butikker. Flere som har dette problemet? Hvis dere har problemer, (slik som med bruktmarkedet tydeligvis), hadde det vært greit å få opp en melding på forsiden om at det arbeides med dette, Lenke til kommentar
amund Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei, vi har fått noen uforutsette problemer i dag i forbindelse med en oppgradering. Vi jobber med å løse dette nå, og i løpet av et par timer bør ting være iorden igjen. Lenke til kommentar
pgro Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei Har samme problemet. De fleste varene i min handlevogn har ingen pris lengre. Passet dårlig da jeg hadde tenkt å bestille deler til en ny PC idag Lenke til kommentar
amund Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Gi oss en time eller to til så skal det meste være på plass. Prisene oppdateres nå fortløpende med ca 5000 produkter i timen. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Makky Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Lenge til ting fungerer igjen? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Mangler fortsatt en del priser på produkter. Lenke til kommentar
pej Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vi ser at det mangler priser for en rekke produkter. Vi er i gang med en ny oppdatering av prisene som fikser dette, men denne tar tid å kjøre. Foreløpig har alle produkter som har ID fra 48000 og oppover blitt fikset. De med lavere ID enn dette blir fikset fortløpende etterhvert som skriptet gjør seg ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg