Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med kondom

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
billig kondomer sånne som en får på skule, velferd, sykesøster etc. det er bad det.

8742427[/snapback]

Haha, word. Husker en av eksene mine hadde massevis hun hadde faatt hos legen sin eller no saann, og det nytta jo ikke. Hu hadde 8-10 stk, 6-7 av dem fikk jeg knapt pressa over "hodet". Pain.. urk.. nei, neste gang jeg finner meg ei skreppe, saa er det p-piller asap. Den gummidritten der gidder jeg nesten ikke lenger, bortsett i fra hvis det er en one night stand eller lignende..

Lenke til kommentar

Anbefaler de fleste til å tørrtrene med kondom hjemme FØR man prøver med tilskuer. Øyeblikket man skal ha sex for første gang er så presset på så mange måter og med prestasjonsangst i tillegg så bør man kjenne utstyret sitt som sin egen lomme både med og uten ekstrautstyr.

Det blir som å kjøpe en kabriole og kjøre ut i regntungt vær uten å vite hvordan man får på kalesjen(manuell, ikke elektrisk). Naturligvis stresser man da litt når det begynner å regne kraftig og samtidig blir jo litt av gleden tatt bort :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Quoter meg selv:

Takker for svar. Godt å høre at andre har samme problem..

Problemet er ikke at penisen er for lang, men for tykk,  for kondomen.

Er det noen "vanlige" kondomer som selges i dagligvarebutiker som er av den litt større typen?

8739475[/snapback]

Trenger svar fort! Skal til hun i morgen, så må avsted å kjøpe noen kondomer i dag..

Lenke til kommentar

Hvor bor du?

Hvis du har mulighet til å stikke på kondomeriet eller noe sånt så får du tak i større der.

Fant dette om "Magic":

Kondomet som klemmer mest der det er best. Magic er formet ekstra trangt under penishodet for økt følsomhet og en nærmere følelse. Transparent, glidemiddelbehandlet og profilert.

Prøv med noe mer vanlig eller hva jeg skal si. Kanskje de er lettere å få på! :)

Endret av Andreas-J
Lenke til kommentar

Er det meningen man skal føle seg veldig liten fordi man passer inn i vanlige RFSU-kondomer òg de man får hos helsesøster/skole? Jeg gjør det, og jeg har ingen komplekser med det. Men, er man bare liten da eller har man kanskje en penis som passer inn overalt?

Lenke til kommentar
Er det meningen man skal føle seg veldig liten fordi man passer inn i vanlige RFSU-kondomer òg de man får hos helsesøster/skole? Jeg gjør det, og jeg har ingen komplekser med det. Men, er man bare liten da eller har man kanskje en penis som passer inn overalt?

8762429[/snapback]

Jeg vil påstå at du ikke er liten eller unormal på grunn av at de kondomene du nevner passer. Vil bare minne om at det er kun ett fåtall av norges mannlige befolkning som har valgt å svare på denne tråden. Så jeg vil komme med påstanden at det som sies på denne tråden er lite veiledende for hva som er "gjennomsnittet" til norges mannlige befolkning med tanke på størrelse på kjønnsorganet. I tillegg vil jeg si at så lenge du ikke har komplekser og du har ett, etter din egen vurdering, tilfredstillende sexliv med en eller flere partnere; er det ingen vits å gruble over noe som du verken får gjort noe med, eller som ikke plager deg. Ikke skaff deg mere å gruble over uten grunn. Det er jo heller ikke størrelsen som sier noe pom kondomen passer eller ikke. Kanskje klemmer den på feil sted. For langt oppe eller nede og dermed er ubehagelig. Selv om den i lengde og bredde i utgangspunktet er stor nok. Det er ikke mulig å gi ett allmengyldig svar på disse spørsmålene.

Til trådstarter: Sjekk om butikken har Okeido fra RFSU. Eventuelt har Kondomeriet eller lignende butikk feks Condomi- Virtual skinwear som kommer i litt romsligere størrelser enn feks mange fra RFSU.

Mtp når du skkal treffe henne har du kanskje litt dårlig tid, men til neste gang bør du eventuelt vurdere å kjøpe kondomer på nettet hvis det ikke er en spesialistbutikk i nærheten.

Ps: Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Guest

Joda, går mye bedre nå :) Kjøpte en pakke med Easy kondomer. Gikk mye lettere på de.

Nå har dama begynnt med pillen, så problemet er ute av verden :)

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Gjest UhelliSenga ^^

Hei. Jeg trenger litt hjelp. Når jeg bruker kondom har jeg store problemer med å få orgasme. Har hatt sex i ca 1 og en halv time uten å komme før(med kondom). Det er forferdelig! Er en sykt stor forskjell på med og uten kondom for meg. Er det slik for dere andre også?

Lenke til kommentar
Hei. Jeg trenger litt hjelp. Når jeg bruker kondom har jeg store problemer med å få orgasme. Har hatt sex i ca 1 og en halv time uten å komme før(med kondom). Det er forferdelig! Er en sykt stor forskjell på med og uten kondom for meg. Er det slik for dere andre også?

8906521[/snapback]

Ekstremt stor forskjell med og uten, helt enig. Kommer ikke bestandig med kondom heller

Lenke til kommentar
Har hørt rykter om at de som virkelig kan det gjør det med munnen  :thumbs:

8906367[/snapback]

Det, må være uappetittlig, smaken/lukten av gummi+glide middel med lukt, fysj :!:

8906894[/snapback]

Kondomer kommer i alle slags variasjoner, størrelser og fasonger.. men også med forskjellige smaker :)

Lenke til kommentar

8906521[/snapback]

WTF?

Kjenner forskjellen, ja, men det er ikke snakk om de lange forskjellene i tid hva orgasme gjelder, for min del.

Virker da usannsynlig mye, eller er det bare meg? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest UhelliSenga ^^

WTF?

Kjenner forskjellen, ja, men det er ikke snakk om de lange forskjellene i tid hva orgasme gjelder, for min del.

Virker da usannsynlig mye, eller er det bare meg? :hmm:

8907940[/snapback]

Men, jeg mister faktisk nesten følelsen i penis. Den blir halvstiv og det funker ganske dårlig for begge parter, det kan hende alkoholen har litt med dette å gjøre også da.

Og det er ikke lenge siden jeg hadde sex i en og en halv time i strekk, ikludert foreplay (ca 15 minutter)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...