Gjest Guest Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei Jeg bare lurer på om det er veldig stor variasjon mellom de forskjellige kondom-merkene? Prøvde å ha sex med dama for førstegang i går. Gikk veldig dårlig... Alt var så fint og flott, så skulle jeg ta på meg kondomen.. Den var alt for trang, og vanskelig å ta på. Etter å ha stressa i et par minutter med det, prøvde vi å gjøre det, men da funket det rett og slett ikke. Penisen ble bare slapp, og fikk den ikke inn. Kondomet jeg brukte var Magic. Evt. hvilke andre kondomer burde jeg bruke? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Klart at den ble slapp. Er kondomet for trangt renner blodet som sørger for ereksjonen tilbake. Det er forskjellige størrelser på kondomet. Anbefaler deg nesten å gå på kondomeriet å kjøpe. På dagligvarebutikkene selges det nesten bare kinapikk-kondoer (one-size) ..små.. På kondomeriet får du flere størrelser.. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 finner sikkert noen svar her Lenke til kommentar
Slopez Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 så skulle jeg ta på meg kondomen.. Den var alt for trang, og vanskelig å ta på. 8723324[/snapback] Kondomer skal være trange. Er ikke akkurat som det følger med teip for å holde den på plass. Uansett, om den var ekstremt trang, kan jo kondomeriet være en mulighet. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 har samme problemet.. derfor er kondom ikkje i bruk. takk gud for p-pille. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hva synes dere jeg burde gjøre da? Føler det blitt litt unaturlig å spør om hun kan begynne å bruke piller nå i starten... Fins det andre vanlige kondomer som er større enn Magic? Så nå at "slagordet" for Magic er: "Denne klemmer på de rette stedene" elns... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Tullprat og off-topic sluttar her. Har du ikkje noko å bidra med så la være å poste. Innlegg som strider med dette vil bli sletta. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Mest sannsynlig så er det du som tar på kondomet feil. Veldig mange tar på kondomet feil, noe som kan føre til at det blir vanskelig å tre på og at det sprekker. Les pakningsvedlegget nøye og øv deg foran speilet. Hvis det har seg slik at pikken din er av en viss størrelse, så finnes kondomer heldigvis i alle størrelser Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Kondomeriet selger en pakke med forskjellige kondomer i alle størrelser og slikt. Kjøp den og prøv alle sammen. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Fant tidlig ut selv at de fleste vanlige typene var altfor smaa. Endte opp med aa maatte bruke en xxl type gummi. Enig i utsagnet om at kondomene i butikken virker som om de er designer for en meget liten penis. Greit nok at den skal sitte ganske tett paa deg, men det maa jo vaere grenser. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Interessant hvordan alle på Internet har pikk større enn gjennomsnittet... De fleste kondomene til RFSU er mellom 18 og 20 centimeter lang og 5-7 centimeter bred. I tillegg er de ekstremt tøyelig i begge retninger. Siden de fleste peniser er kortere og smalere enn det så er det ikke hold i påstanden om at kondomene er designet for en "meget liten penis". Godt mulig dere har en pikk på over 20 centimeter, men jeg vil nok tro at for enkelte så er problemet brukerfeil... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Takker for svar. Godt å høre at andre har samme problem.. Problemet er ikke at penisen er for lang, men for tykk, for kondomen. Er det noen "vanlige" kondomer som selges i dagligvarebutiker som er av den litt større typen? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Interessant hvordan alle på Internet har pikk større enn gjennomsnittet... De fleste kondomene til RFSU er mellom 18 og 20 centimeter lang og 5-7 centimeter bred. I tillegg er de ekstremt tøyelig i begge retninger. Siden de fleste peniser er kortere og smalere enn det så er det ikke hold i påstanden om at kondomene er designet for en "meget liten penis". Godt mulig dere har en pikk på over 20 centimeter, men jeg vil nok tro at for enkelte så er problemet brukerfeil... 8738469[/snapback] Det finner jeg vanskelig aa tro paa, fordi jeg vet om flere av mine venner som sliter med det samme. Paastandene er igjen backet up av venninner som mener det er et herk noen ganger aa faa paa plass visse kondomer. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Interessant hvordan alle på Internet har pikk større enn gjennomsnittet... De fleste kondomene til RFSU er mellom 18 og 20 centimeter lang og 5-7 centimeter bred. I tillegg er de ekstremt tøyelig i begge retninger. Siden de fleste peniser er kortere og smalere enn det så er det ikke hold i påstanden om at kondomene er designet for en "meget liten penis". Godt mulig dere har en pikk på over 20 centimeter, men jeg vil nok tro at for enkelte så er problemet brukerfeil... 8738469[/snapback] Det finner jeg vanskelig aa tro paa, fordi jeg vet om flere av mine venner som sliter med det samme. Paastandene er igjen backet up av venninner som mener det er et herk noen ganger aa faa paa plass visse kondomer. 8741994[/snapback] billig kondomer sånne som en får på skule, velferd, sykesøster etc. det er bad det. Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det at penis ble slapp var nok en kombinasjon av prestasjonangst og frustrasjon over kondomen. Det minner meg pinefullt om min første gang også... Jeg var så skremt at jeg ble regelrett impotent noen minutter... Men nå funker det bra Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Interessant hvordan alle på Internet har pikk større enn gjennomsnittet... De fleste kondomene til RFSU er mellom 18 og 20 centimeter lang og 5-7 centimeter bred. I tillegg er de ekstremt tøyelig i begge retninger. Siden de fleste peniser er kortere og smalere enn det så er det ikke hold i påstanden om at kondomene er designet for en "meget liten penis". Godt mulig dere har en pikk på over 20 centimeter, men jeg vil nok tro at for enkelte så er problemet brukerfeil... 8738469[/snapback] Jeg vil bare kommentere at det er ikke alltid lengden som er temaet. Og når man synes det er ubehagelig eller vondt å ta på en kondom, synes jeg det er opp til hver enkelt hvordan de opplever det. Det er vel opp til andre hvordan de opplever ting eller ikke. Er enig at kondomer generelt er meget tøyelig og generelt lengre enn snitt-lengde i dette landet, men det er langt fra "Alle" som har kommentert her og det er en særdeles subjektiv og personlig vurdering. Er enig i at påstanden om at de er generelt er laget for små peniser er noe bombastisk, men likevel er det ett reelt problem for de som opplever at kondomene er for små på den ene eller andre måten. Hadde selv problemer med at feks Profil fra RFSU var vond å ha på. Gikk derfor til kondomeriet og fikk seriøs og god hjelp på ett konkret problem. Anbefaler deg å prøve en spesialist-butikk. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Interessant hvordan alle på Internet har pikk større enn gjennomsnittet... De fleste kondomene til RFSU er mellom 18 og 20 centimeter lang og 5-7 centimeter bred. I tillegg er de ekstremt tøyelig i begge retninger. Siden de fleste peniser er kortere og smalere enn det så er det ikke hold i påstanden om at kondomene er designet for en "meget liten penis". Godt mulig dere har en pikk på over 20 centimeter, men jeg vil nok tro at for enkelte så er problemet brukerfeil... 8738469[/snapback] Det finner jeg vanskelig aa tro paa, fordi jeg vet om flere av mine venner som sliter med det samme. Paastandene er igjen backet up av venninner som mener det er et herk noen ganger aa faa paa plass visse kondomer. 8741994[/snapback] Det beviser ikke annet enn at man burde hatt kondomkurs på ungdomsskolen. At standardkondomene som selges på butikken kanskje er for små for noen betviler jeg ikke, men at de er laget for små peniser stemmer ikke. De er laget for å passe de fleste. Om du har en penis som er mellom 13 og 20 centimeter lang og rundt 5 centimeter+/- tjukk så burde ikke det være noe problem å rulle på et kondom. Eller går du rundt og tror at norges mest solgte kondomer er laget for svært små peniser? EDIT: Ellers så er jeg enig med forrige taler. Endret 30. mai 2007 av olsen Lenke til kommentar
pwned Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Penisen ble bare slapp, og fikk den ikke inn. 8723324[/snapback] Er det så rart da? Hva hadde du sagt hvis du hadde fått et trang plastpose tredd ned over hele deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg