Gaby Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Si at du blir tatt for trimming. Du får 4200 i bot, og mopeden blir avskilta. Du får ikke skilta igjen før du drar på visning. Men hvordan har de egentlig tenkt at du skal komme deg hjem fra der du ble tatt, og ut til Biltilsynet igjen for visning uten skilt? Bli henta av fatter med henger? Ikke alle som har den mulighten vettu Endret 4. juni 2007 av LezoO Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Akkurat hovrdan du kommer det hjem er vel ditt problem. Mopeden regnes ikke som trafikksikker, og den er ikke tillatt å bruke på offentlig vei før den er godkjent på nytt. Lenke til kommentar
reds Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Bilhenger er vel det eneste lovelige alternativet. De hardbarka kunne vel finne på å kjøre til visning, da. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Stemmer. Men jeg har også hørt at første gangen du blir tatt (feks på tralla på skolen), og du ikke har plombene i, så blir du ikke avskilta, du må bare ned til visning? Stimmt das? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Stemmer. Men jeg har også hørt at første gangen du blir tatt (feks på tralla på skolen), og du ikke har plombene i, så blir du ikke avskilta, du må bare ned til visning? Stimmt das? 8732705[/snapback] Stemmer ikke. Når du blir tatt for trim sees sykkelen som ikke-traffiksikker og dermed avskilting. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Æsj da Jaja, litt må vi ofre =) Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Akkurat det å låne en henger og dra på visning er jo en liten del av konsekvensene av å bli tatt med trim. =/ Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 Men hvis mopeden originalt går i 55 . Da kan jo BT feks tro at du har tatt plomba og avskilte deg og be deg kommer på visning, selvom du ikke har gjort det.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Men hvis mopeden originalt går i 55 .Da kan jo BT feks tro at du har tatt plomba og avskilte deg og be deg kommer på visning, selvom du ikke har gjort det.. 8745225[/snapback] En sykkel som går 55 uten plombe? Ikke mulig, og BT er ikke dumme Såvidt jeg vet er grensa på 60km/t, på alle sykler angående trim. Raskere enn det får du bot. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Jojo. Fint mulig det. Sykkel med lav vekt og "mye" hk gjør fint 55. Men jeg har egentlig fått svar på det jeg lurte på , så takk alla i hopas Endret 31. mai 2007 av LezoO Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hm, han mente vel at en uplombert sykkel gjør MER enn 55, og at det ikke er mulig den gjør så lite.. Eller? Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 Hmm. Leste litt fort, så trodde han mente at det ikke var mulig å få en sykkel til å gå i 55 uten å ha tatt plomba. Tricky den der Lenke til kommentar
ENAT Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 En som bor litt borti gata her fikk sin Senda X-Race inndratt fordi den gikk litt over 60 ORIGINALT! Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Noen har mopeder som går 60 orginalt og noen 20. Når jeg kjøpte min ( Derbi senda x-treme ) gikk den bare i 20-25. En kammerat av meg har lik mopeden som meg. Han sinn går 60 orginalt. Ganske vilt igrunnen at det er såpass mye forskjell Endret 3. juni 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Når jeg ble tatt for trim, måtte jeg følge etter snuten ned til stasjonen. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Når jeg ble tatt for trimm, nekta jeg å ta sykkelen ned på stasjonen. Sa da fikk jeg berget trimmsettet. Var greit bare til å dra på visning, også fyre på settet igjen når jeg komm hjemm Lenke til kommentar
eimelb Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg har lurt på en ting: Hvordan plasserer man og fester mopeden på tilhengeren hvis man får skiltene inndratt og må på visning? Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Kommer hann på person til person. Fleste parten vill nokk ta og sette hjulet i et av hjørnene på tillhengeren og stroppe den fast. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Egentlig skulle ikke purken ha brydd seg om mopeder kjører i 60/70 km/t på vegen, vi som kjører er i fare på vegene!! vis du kommer i en sving i 45, så kommer en bil i 80 bak deg og kjører på deg, da er du grønnsak! eller dau Endret 10. juni 2007 av wolf91 Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Egentlig skulle ikke purken ha brydd seg om mopeder kjører i 60/70 km/t på vegen, vi som kjører er i fare på vegene!! vis du kommer i en sving i 45, så kommer en bil i 80 bak deg og kjører på deg, da er du grønnsak! eller dau 8823476[/snapback] Kunne ikke vert mer enig. Mopeden bør gå mist slik at de klare å guffe på slik at man ikke ligger å tyner mopeden å en stor semi trailer ligger å presser deg i ræva og vill forbi. Endret 10. juni 2007 av nocturno_culto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå