Spritfire Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Er dette vanlig? Kjører med et Asus P5B hovedkort. Lenke til kommentar
dedeee Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ja. Når maskinen idler setter den ned multiplier på CPU for å fjerne strøm. Plager det deg kan du slå det av i BIOS et sted tror jeg (går i alle fall på mitt hovedkort). Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har opplevd at denne funksjonen ikke het fungerer som den skal, det hender maskinen ikke vil gå opp til 9x selv når jeg unzipper filer ol, så jeg har skrudd den av. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 cpu'en venter på en viss load før den stiller seg opp igjen. og kjernene når ikke over 50% hvis programmet ikke er flertrådet! Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Er klar over at den bare stiller seg opp når den virkelig trenger det, men poenget var at den ikke stilte seg opp når jeg utførte oppgaver som den tidligere stilte seg opp for å få til å gå raskere. Det var en kul setning Lenke til kommentar
Mit Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 skru av cool`n quiet8762725[/snapback] Evt. EIST eller SpeedStep, Cool'n'Quiet er AMD sin versjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå