Olanru Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 hei. Kunne noen her tatt på seg jobben å mekke et LN2 Kjølerør? er sjøl lærling og har veldig lite tid til å sette et sammen sjøl, hadde dog gjort det hvis jeg hadde hatt tid men ja, som lærling blir det lite tid til det. har ikke helt avklart enda hva slags Socket detta røret skal gå på men det blir noe hvertfall:) men hvis en eller annen her hadde giddi å tatt på seg jobben så hadde jeg blitt veldig happy:) Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 forresten, kan få tak i materialer på Kjemisk Institutt.. LN2/Tørris blir værre men bare jeg snakker med de rette folka så er det i boks:) Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du kan nok ikke skaffe kobber på kjemisk institutt, men du kan muligens skaffe LN2 der. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) på Teknisk/Instrument verkstedet? vet du om noen andre som selger/har slike rør liggene? Endret 28. mai 2007 av Skruff Lenke til kommentar
TordO Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg kan muligens få laget et til deg.. men billig blir det neppe.. det er da snakk om å frese ut et ln2 rør fra en kobbeblokk med cnc maskiner.. skal få laget en til meg selv, så kan kanskje legge inn en til deg og? Må vite om du vil ha et spesiellt design eller bare ta det jeg har designet.. Må også få snakket med verkstedsjefen om de vil gjøre dette for meg siden de må sette de vanlige delene ut av produksjon for en liten stund.. kan evt også lages med manuelle dreiemaskiner.. pm meg for mer prat Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 har et nå. fikk frest inn et messingrør:) Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvorfor i himmelens navn bruker dere fres til å lage rørene? Det er jo mye lettere å bare bruke en helt vanelig dreiebenk. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hvis du vil ha i alu eller kopper er det bare å sende en PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå