Gå til innhold

Spider-nest utenfor rommet mitt!

Anbefalte innlegg

Hver vår dukker det opp masse edderkopper utenfor vinduet til rommet mitt :scared:

så lenge vinduet er lukket, overlever jeg, men om jeg har en liten åpning, kommer de inn og tar meg om natten :ph34r: (seng rett under vinduet)

i vinduskarmen er det mange ting de kan gjømme seg i, så jeg klarer aldri finne noen, men har våknet opp noen ganger med en edderkopp på veggen som er 5 cm fra ansiktet mitt !

jeg har ikke araknafobi, men har jo lest om hendelser om at de har f eks krøpet inn i øret på folk som sover etc.

er det noen måte å få vekk disse edderkoppene (før dere sier ''ødelegg nettet og dytt de vekk'' må jeg si at det er usannsynlig mange sprekker og slikt de kan gjømme seg i utenfor)?

noe middel jeg kan kjøpe på hagesenteret?

hvordan blir jeg kvitt de?

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Practice good sanitation for control. Vacuum and clear away all webs, being sure to remove any egg cases. Move and dust frequently behind furniture, stored boxes and appliances.

Eliminate the spiders' food sources - including flies, cockroaches and moths - and they will be less likely to return. Check and repair all screens, and seal cracks.

Remove piles of wood, trash and debris from around the foundation of your home. Be sure to wear protective clothing: long-sleeved shirts, long pants, gloves and boots.

Hose off the outside of your home to destroy webs and egg cases.

Replace outdoor lights with yellow or sodium-vapor lightbulbs, which are less likely to attract insects and then spiders.

kilde

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...