Gå til innhold

Zepto eller compal?

Anbefalte innlegg

Nå er det to emner ute og går om disse maskinene. For mitt vedkommne blir det nok garantert en av disse, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva. Så nå trenger jeg og høre for og i mot for å gjøre avgjørelsen enklere! Ettersom jeg har forstått skal Compalen ha litt dårligere skjerm og være litt tyngre og større?

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det to emner ute og går om disse maskinene. For mitt vedkommne blir det nok garantert en av disse, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva. Så nå trenger jeg og høre for og i mot for å gjøre avgjørelsen enklere! Ettersom jeg har forstått skal Compalen ha litt dårligere skjerm og være litt tyngre og større?

:D

8722901[/snapback]

Sitter her og lurer på det samme.

Jeg skal helt sikkert ha en maskin som er "next gen", altså med Santa Rosa chipset og skjermkort med støtte for DX10, og det er disse to maskinene som jeg har sett en del på.

For meg ser maskienene nesten helt like ut ytelses messig (prosessor, RAM, skjermkort og harddisk), så da kommer det på skjerm, byggekvalitet, og ekstra utstyr som webcam o.l.

Ikke minst har pris og leverandør noe å si. Noen som har mer informasjon angående Multicom og Netshop? Hvem er best? Jeg bor i nærheten av Oslo, lønner det seg å hente en eventuel maskin hos Netshop varehus?

EDIT: Leser i andre tråder der andre er i samme situasjon som, der valget står mellom Zepto Znote og Multicom sine maskiner. Så da følger jeg bare med i diskusjonen i andre tråden(e) før jeg bestemmer meg for en av dem :w00t:

Men fint om noen kunne si meg litt mer om Netshop og Multicom, om service, leveringstid, support osv. hvem er best? :hmm:

Endret av -Fish-
Lenke til kommentar
Jeg bor i nærheten av Oslo, lønner det seg å hente en eventuel maskin hos Netshop varehus?

8722972[/snapback]

Om du henter varene selv har du ikke 14 dagers angrerett, slik du har når du får varene tilsendt over posten. Ikke sikkert det har noen betydning for deg, men jeg brente meg på det en gang :whistle:

forøvrig finnes det allerede en tråd om dette, vær snill å bruk denne om det er mer dere lurer på.

Lenke til kommentar
Jeg bor i nærheten av Oslo, lønner det seg å hente en eventuel maskin hos Netshop varehus?

8722972[/snapback]

Om du henter varene selv har du ikke 14 dagers angrerett, slik du har når du får varene tilsendt over posten. Ikke sikkert det har noen betydning for deg, men jeg brente meg på det en gang :whistle:

forøvrig finnes det allerede en tråd om dette, vær snill å bruk denne om det er mer dere lurer på.

8723101[/snapback]

Mhm, så den tråden, men det er ikke meg du skal "kjefte" på, trådstarter derimot :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...