Gå til innhold

Nytt skjermkort


DraZeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke så dumt det nei. Kjøp ikke Gainward i hvert fall. Går i stå bare jeg og noen kompiser snakker om overklokking.

Men for min del ville jeg vel venta til litt utpå nyåret for å se ka som skjer med priser osv. når Geofors kommer med nytt brikkesett.

Hadde sjøl et Gainward Geforce 4200 64MB, virka fett som faen det. Fikk et Gainward Geforce 4600 drit billig, så jeg solgte kortet mitt.

Synd for Geforce 4600 kortet var brukt og det bar fucka....

Lenke til kommentar
Ikke så dumt det nei. Kjøp ikke Gainward i hvert fall. Går i stå bare jeg og noen kompiser snakker om overklokking.

Men for min del ville jeg vel venta til litt utpå nyåret for å se ka som skjer med priser osv. når Geofors kommer med nytt brikkesett.

Hadde sjøl et Gainward Geforce 4200 64MB, virka fett som faen det. Fikk et Gainward Geforce 4600 drit billig, så jeg solgte kortet mitt.

Synd for Geforce 4600 kortet var brukt og det bar fucka....

Lenke til kommentar
Ikke så dumt det nei. Kjøp ikke Gainward i hvert fall. Går i stå bare jeg og noen kompiser snakker om overklokking.

Men for min del ville jeg vel venta til litt utpå nyåret for å se ka som skjer med priser osv. når Geofors kommer med nytt brikkesett.

Hadde sjøl et Gainward Geforce 4200 64MB, virka fett som faen det. Fikk et Gainward Geforce 4600 drit billig, så jeg solgte kortet mitt.

Synd for Geforce 4600 kortet var brukt og det var fucka....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...