DraZeN Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Burde jeg velge POV ti4200 xp , er det verdt frakten , når jeg nesten skal bestille en hel maskin fra komplett , noen som har et godt forslag til skjermkort på komplett , skal være GF4 . Og det skal koste under 2000 kr!!!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Ja. Dette er et av de to beste GF4Ti4200 kortene. Kjøp det og overklokk som bare juling. Godt kjøp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Kommer litt an på hva du har fra før og hvilken HW. du har/kommer til å kjøpe. Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Ikke så dumt det nei. Kjøp ikke Gainward i hvert fall. Går i stå bare jeg og noen kompiser snakker om overklokking. Men for min del ville jeg vel venta til litt utpå nyåret for å se ka som skjer med priser osv. når Geofors kommer med nytt brikkesett. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Ikke så dumt det nei. Kjøp ikke Gainward i hvert fall. Går i stå bare jeg og noen kompiser snakker om overklokking.Men for min del ville jeg vel venta til litt utpå nyåret for å se ka som skjer med priser osv. når Geofors kommer med nytt brikkesett. Hadde sjøl et Gainward Geforce 4200 64MB, virka fett som faen det. Fikk et Gainward Geforce 4600 drit billig, så jeg solgte kortet mitt. Synd for Geforce 4600 kortet var brukt og det bar fucka.... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Ikke så dumt det nei. Kjøp ikke Gainward i hvert fall. Går i stå bare jeg og noen kompiser snakker om overklokking.Men for min del ville jeg vel venta til litt utpå nyåret for å se ka som skjer med priser osv. når Geofors kommer med nytt brikkesett. Hadde sjøl et Gainward Geforce 4200 64MB, virka fett som faen det. Fikk et Gainward Geforce 4600 drit billig, så jeg solgte kortet mitt. Synd for Geforce 4600 kortet var brukt og det bar fucka.... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Ikke så dumt det nei. Kjøp ikke Gainward i hvert fall. Går i stå bare jeg og noen kompiser snakker om overklokking.Men for min del ville jeg vel venta til litt utpå nyåret for å se ka som skjer med priser osv. når Geofors kommer med nytt brikkesett. Hadde sjøl et Gainward Geforce 4200 64MB, virka fett som faen det. Fikk et Gainward Geforce 4600 drit billig, så jeg solgte kortet mitt. Synd for Geforce 4600 kortet var brukt og det var fucka.... Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Ville kanskje vurdert Abit Siluro som du finner på her på komplett! Lenke til kommentar
laris Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 gå for 4600 kort 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Har tatt en titt på det abit kortet , men nå er elkjøp kommet med en bra tilbud på ti4600 , så det blir heller det tror jeg , viss de holder det de lover!!! Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det er et gådt kort. Det ville jeg kjøpt hvis jeg var deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå