johome Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg lurer på om dere vet om noen gode nettsider som lar brukeren høre på en bestemt sang som jeg vil høre på. Sangen skal ikke lastes ned, bare høre på. Saken er den at jeg har en del sanger som jeg har hørt på radio som jeg kan noen strofer på. Jeg går så inn på nettsiden Findlyrics.com og den ramser opp en hel del forslag på artist og sang. Nettsiden spiller ikke av musikk, det må jeg selv finn ut av. Er det noen som kan hjelpe meg videre med dette ? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Prøv å søk på youtube, pleier det selv Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 www.myspace.com\<artisten du vil høre> Så lenge artisten har lagt ut noe da Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Skriv navnet på sangen inn på YouTube. Der finner du de fleste sangene, til og med Rosa Helikopter. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Eller kanskje www.radioblogclub.com Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Takker for mange gode svar. Jeg har allerede funnet en sang på Youtube ( Don't give up, You are loved med Josh Groban ! ). Har dere flere forslag , så bare kom med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå