norbat Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Etter at du har kjørt Winsockfix og pc'n har restartet, sjekker du igjen msn. Hvis det fortsatt ikke fungerer, kan vi 'resette' noen innstillinger i Internett Explorer da msn bruker tilsvarende oppkobling. Last ned IEreg til skrivebordet, dobbeltlklik på fila slik at den pakke seg ut og dobbeltklikk på iereg.bat for å kjøre fixet. Restart og se om det hjalp. Endret 29. mai 2007 av norbat Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Det hjalp ikke. Jeg kjørte vel programmet rett? Det kom en pop up med svart bakgrunn og masse skrift Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har du nå kjørt både Winsockfix og IEreg? Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Nå fikk jeg faktisk problem med nettleseren, firefox. Den måtte lukkes. Det har skjedd med internet explorer tidligere, derfor jeg byttet til firefox. Har dette noe med saken å gjøre? :s Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Ja, det har jeg. Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Nå får jeg flere problemer med firefox. Går ikke an å poste på et annet forum uten at den lukker seg. Igjen, har det noe med saken å gjøre? hehe Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Du kan bruke 'rediger' knappen til å sette alt i samme innlegg. Unødvendig å lage tre innlegg etter hverandre. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Verken winsockfix eller IEreg burde gjøre noe med Firefox eller annen tilkobling. Restart pc'n en gang og prøv Firefox igjen (evt. fjern og resinstaller Firefox) Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Du kan bruke 'rediger' knappen til å sette alt i samme innlegg. Unødvendig å lage tre innlegg etter hverandre. 8733532[/snapback] Beklager det Lenke til kommentar
PrincessAi Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) Nå fungerer firefox :] Endret 3. november 2007 av PrincessAi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå