DementedAlbino Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Som over,gjerne motorsykkel spill også 8) Lenke til kommentar
Gatts Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 jeg mener NFSHP2 er det beste bil-spillet til pc. Lenke til kommentar
Kris27 Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Grand Prix Legends, Nascar Season 2002, Live for Speed Lenke til kommentar
HWE Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 *GT Racing 2002 mod til F1 2002 *Live for speed demo *Grand Prix Legends Lenke til kommentar
The Big Thing Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Det beste bil spillert er helt klart NFS porche 2000 men det er min mening da Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Jeg mener at Need For Speed: Hot Pursuit er det beste NFS spillet Men jeg har ikke prøvd Hot Pursuit 2 da (har dritt pc) Lenke til kommentar
goggen Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 skal du ha realisme, så gå for Rally Trophy (god grfikk også). NFS er ikke realistisk, men mer arcade-preget. Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 - Grand Prix Legends - Rally Trophy Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 NFS porsche 2000 er nok det mest realistiske bilspillet jeg har spilt. Utrolig bra, selv om det begynner å bli gammelt. Har sett det ned i 99,- enkelte steder. Løp og kjøp Kan ikke sammeliknes med Hot Pursuit serien, som er veldig arcade-preget. Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 NFS serien er jo ARCADE med fin grafikk så det hyler etter! Skal det vere noe så må det vere Rally Masters/Rally Xtreme/Rallisport Challenge/Mobil1 Rally../Rally Trophy og eller Colin Mcrea 2. Kan jo kansje også nevne 1nsane til slutt Live for speed er sikkert bra også,men det har eg desverre ikke fått til å virke på min pc da det ser ut til å ikke like mitt Radeon8500 så godt Lenke til kommentar
spindle Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 NFS porsche 2000 er nok det mest realistiske bilspillet jeg har spilt. Utrolig bra, selv om det begynner å bli gammelt. Har sett det ned i 99,- enkelte steder. Løp og kjøp Kan ikke sammeliknes med Hot Pursuit serien, som er veldig arcade-preget. Da har du ikke spilt så veldig mange bilspill..... Mine favoritter: - Sports Car GT - Grand Turismo 3 - Live for Speed - Mafia (race-oppdraget) ;-) Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Midtown Madness 2 ! det er faen meg så sant som det er sagt. og snart kommer mm3, dice har sagt i et intervju med mm2c.com at det vil komme til pc, selv om det ikke er offisielt enda. skal liksom være ekslusivt xbox-spill.. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 RalliSPort Challenge er det absolut beste bilspillet til PC!! Det banker alle nevnte! Lenke til kommentar
Lord Spliff Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Need For Speed Porsche 2000 er det beste pc spillet, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå