Lakus Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Heisann min gode mann Jeg fikk 3 røde ringer. Helvete tenkte jeg, hva gjor jeg no? dro ned på elkjøp, forklarte hva som hadde skjedd. At en kompis velta ned konsollen i fylla mens vi spilte gitarhero og no virket den ikke lengre. Fikk spm om det var de 3 røde lysene som, da skulle jeg ringe MS osv osv, Jeg bare NEI det er ikke det som er problemet. Maskina skrur seg ikke på. En liten hvit en også ringte jeg til happycare. forklarte skaden og fikk tilsendt ny! Dette tok riktig nok 2 uker. De sender maskina fra sentrallageret til elkjøp. Du får ikke med deg ny fra elkjøp butikken. Men da er du hvertfall garantert ny maskin og du får beholde alle gamle komponenter. De skal bare ha i selve konsollen. Ikke hd og annet rusk :-) OK, da veit jeg mer eller mindre hva som kommer til å skje Men har dårlige erfaringer med det der å sende fra ett lager osv, de brukte nesten 3mnd på å skaffe meg mobiltelefonen min tilbake... og masse annet bullshit som skjedde på de 3mnd.. men får vel gi dem en sjangs... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå