xThorx Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Hei Her er en liste over deler jeg har bestillt: Asus P5N32-E SLI Pluss nForce 650i S775 ATX, SATA RAID, 2xGbLAN, DDR2, 3xPCIe Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket775 4MB, BOXED m/vifte OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel PC2-6400 2x1024MB 800MHz. (5-5-5-15) FOX+ GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 CC500MHz,HDCP,DVI,HDTV-Ut,Gamepad bundel Fortron-Source Epsilon ATX-700W PSU m/blått lys, ATX/EPS SATA, 20/24pin Creative SB X-Fi XtremeGamer PCI Bestillt disse delene, i håp om en frekk gamer-pc, selv om jeg bare brukte ca 10,000,- på den da Tror dere den vil funke? Hva med nye Dx10-spill, hvordan tror dere jeg vil klare meg på den nye gaming-fronten? Setter pris på kommentarer =) (Edit: Har "resten" av pc'n fra før ) Endret 28. mai 2007 av xThorx Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei Her er en liste over deler jeg har bestillt: Asus P5N32-E SLI Pluss nForce 650i S775 ATX, SATA RAID, 2xGbLAN, DDR2, 3xPCIe Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz Socket775 4MB, BOXED m/vifte OCZ DDR2 2048MB Gold GX XTC Dual Channel PC2-6400 2x1024MB 800MHz. (5-5-5-15) FOX+ GeForce 8800GTS 320MB GDDR3 CC500MHz,HDCP,DVI,HDTV-Ut,Gamepad bundel Fortron-Source Epsilon ATX-700W PSU m/blått lys, ATX/EPS SATA, 20/24pin Creative SB X-Fi XtremeGamer PCI Bestillt disse delene, i håp om en frekk gamer-pc, selv om jeg bare brukte ca 10,000,- på den da Tror dere den vil funke? Hva med nye Dx10-spill, hvordan tror dere jeg vil klare meg på den nye gaming-fronten? Setter pris på kommentarer =) (Edit: Har "resten" av pc'n fra før ) 8722164[/snapback] Du vil klare deg bra, det er ikke det aller beste, men for all del, en god maskin det der Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Digg digg =) Skal ha sommerjobb, men tenkte ikke å bruke alt jeg tjener, eller for den del, bruke mer enn det jeg kommer til å tjene ^^ Blir vel kanskje diverse oppdatering i senere tid Men ja, setter pris på andre sine synspunkter også =) Om det er noen som vil kommenter hvordan denne pc'n vil fungere i dx10 spill osv, har lite peiling på sånnt selv, derfor vil jeg vite hva andre tenker ^^ Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Vi vet ikke hvordan den vil funke i DX 10 spill, men dra dem vil den nok. God Gamer PC på dags dato Hvilken skjerm har du? (hvilken oppløsning skal du spille på?) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Skal du overklokke? Om ikke så er det ingen poeng i å kjøpe dyrt minne, finn billig minne istedet. Hvilket anlegg skal dette kobles til? Lydkortet integrert i hovedkortet er bra nok i massevis om du ikke har et ganske bra anlegg dette skal kobles til. OM du skal overklokke så ville jeg spart penger på CPU, gått for en E4300 og klokket den opp til ca 3GHz. Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Har en gammel Hansol skjerm, ikke no ny LCD greier, men den kjører nå fint på 1600x1200 til vanlig om det er det du mener Og ja, skal overklokke, husker ikke helt hva brodern sa ang. overklokkinga, men han tar seg vel av det Utdannet IT-konsulent tror jeg han kaller seg ^^ Han er nå det og, men jeg ville ha andre synspunkter og ^^ Se hva andre synes osv Når d gjelder lydanlegg bestillte jeg: Creative Inspire T3100 Høyttalersett Retail 2x6W sat, 17 W sub. Ikke no sånn skikkelig HiFi utstyr akkuratt nei, men den lager vel lyd Kjøpte egentlig bare fordi den jeg har fra før har en litt mongo lydkontroller som av og til fusker (skrur opp og ned lyden selv, pga dårlig kontakt vil jeg tro, brodern har samme problemet med sitt pc-anlegg, (samme utstyret, Creative det og, hugser ikke modell-navn men) Men Minnet var billig faktisk, ukens tilbud måtte d ha vært, for 2g 800mhz minnet kostet mindre enn 2g 513mhz minnet, sære greier. Men men xD Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Lydkortet er ihvertfall bortkastet om du kun skal bruke det sammen med T3100, da kan du heller bruke de pengene på andre komponenter. Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Lydkortet er ihvertfall bortkastet om du kun skal bruke det sammen med T3100, da kan du heller bruke de pengene på andre komponenter. 8725806[/snapback] Oh? :S Hvorfor er det bortkastet? (btw, allerede bestilt, vil nødig gjøre det omigjen Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Pga du vil ikke høre forskjell på det i forhold til det integrerte, og t.o.m ytelsen som spares med ekstra lydkort for tiden er omtrent ingenting pga kraftigere prosessorer, mer minne osv.. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du har gjort et godt kjøp Passe skjermkort til oppløsningen og lydkortet vil du tjene på i ytelse (i små mengder) + bedre lyd. Særlig om du bruker headset også. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det gjør deg ingen ting å benytte deg av angreretten din. Bare send kortet tilbake, med en mail om at du vil ha beløpet på kortet refundert, så er femti spenn i porto alt du taper på det. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg syntes ikke du burde refundere kortet. Det koster ikke så mye uansett, og det er merkbar forskjell på lydkvaliteten på det og integrert lyd. Til og med på billige headset til under 500kr. Lenke til kommentar
xThorx Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Hehe, blir litt forvirret her Folk som sier at jeg ikke vil legge merke til stor ytelsesforskjell, og at jeg burde refundere. Mens andre synes jeg bør beholdet det ^^ Hmm, vel, tror jeg beholder det, i tilfelle jeg anskaffer bedre lyd-anlegg senere ^^ Jeg setter virkelig pris på alle kommentarene =) Gleder meg til pc'n kommer Slipper å spille Battlefield 2 på lavest grafikk osv Ikke bare BF2 da Men ja, takk for kommentarene ^^ Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Med X-Fi kortet kan du ha lyden på Ultra High i BF2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå