Åsen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) HeiHei.. jeg var så heldig å komme opp i det faget jeg ville til eksamen, Kontorfag eller kontorautomasjon som det også heter. Vi fikk igjen tentamen for et par dager siden og den gikk relativt bra, men det som gjorde at jeg ikke fikk toppkarakter var at jeg ikke kunne så mye om Ergonomi og kvinners utvikling/posisjon i kontoret + kontorets utvikling. Noen som kan gi meg noen linker til sider der det står om Ergonomi og kvinners utvikling/posisjon i kontoret + kontorets utvikling? Da hadde jeg blitt veldig glad Endret 28. mai 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Åsen Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 (endret) ingen? .. jeg har eksamen i morra, så det hadde vært fint om noen kunne hjelpe Endret 29. mai 2007 av Tho-mas Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hei, jeg skal ha privatisteksamen i kontorautomasjon om to uker. Noen som har tips om hva jeg bør øve mest på, hva jeg bør kunne og hvilke hjelpemidler jeg bør ha med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå