Fjellhesten Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei, pga min elendige skills i photoshop spør kjeg om noen kan lage en enkel template til meg. Har lyst til å kode noe litt kult design-messig samtidig som at siden kan være nyttig for andre. Tenker å lage en enkelt side(!) med liste over counter-strike og ventrilo servere. Designet er opp til dere, men noen blå/grå lyse farger kanskje? Ellers teenker jeg at strukturen på siden ser ca sånn ut: |------logo------| |--h1-|--h2-|G-| |liste-|liste-|ads| |------|-----|---| |------|-----|---| |copyright osv-| Dette ser sikkert teit ut, men håper at noen kan lage en enkel template til meg som jeg kan kode. Mvh Bendik Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Ah, nice side, takk for den. Kan ikke akuratt bruke de templatene, men bruker de heller som inspirasjon og fargevalg osv:D Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ah, nice side, takk for den. Kan ikke akuratt bruke de templatene, men bruker de heller som inspirasjon og fargevalg osv:D 8724571[/snapback] Kresen. Men sorry mate. Skal du finne en unik (hvis det er det du sikter til) template, må du nok punge ut. Koster vel fort 1000-lappen for et godt design. Ukodet. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 For en enkel 1-siders template?:O Men da så, hehe. For ta å bruke de på clantemplates.com da, er vel heller kodingen min som stopper siden fra å se bra ut når ejg tenker meg om:p Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 For en enkel 1-siders template?:O 8726086[/snapback] Kommer på det samme. Et design er et design. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (..) er vel heller kodingen min som stopper siden fra å se bra ut når ejg tenker meg om:p 8726086[/snapback] HTMLDog.com (Med en viss kunnskap (som du får ved å gå gjennom det som står på den siden) skal det fint være mulig å kode det designet du vil) Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Ha vært igjennom den guiden og kan mye av det, så burde nå gå. Uansett, vi får se.. Lenke til kommentar
jfallsen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei, pga min elendige skills i photoshop spør kjeg om noen kan lage en enkel template til meg. Har lyst til å kode noe litt kult design-messig samtidig som at siden kan være nyttig for andre. Tenker å lage en enkelt side(!) med liste over counter-strike og ventrilo servere. Designet er opp til dere, men noen blå/grå lyse farger kanskje? Ellers teenker jeg at strukturen på siden ser ca sånn ut: |------logo------| |--h1-|--h2-|G-| |liste-|liste-|ads| |------|-----|---| |------|-----|---| |copyright osv-| Dette ser sikkert teit ut, men håper at noen kan lage en enkel template til meg som jeg kan kode. Mvh Bendik 8722058[/snapback] Hei jeg kan kan lage et design for deg mvh jfallsen Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Tusen takk:) Legg meg til på msn [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå